شنبه 17 خرداد 1393 - 22:54

اخبار خوش اقتصادی معاونان استاندار کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 800 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 به این استان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز،  پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 900 میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای 93 کهگیلویه و بویراحمد در هفته جاری بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

81191350-5743718

وی ادامه داد: یک هزار و 360 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و 800 میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه امسال به استان اختصاص یافته است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توزیع این میزان اعتبارات بر اساس مصوبات شورای اداری و شورای برنامه‌ریزی استان است.

به گفته نیک‌اقبالی؛ این میزان اعتبار برای اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در فصول مختلف از جمله امور قضایی، دفاع، آموزش، فرهنگ و هنر، بهداشت و سلامت، رفاه و تامین اجتماعی، تربیت بدنی، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، انرژی، صنعت و معدن، حمل و نقل و مسکن و عمران شهری و روستایی جذب و هزینه می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شاخص توزیع این اعتبارات در شهرستان‌های استان بر اساس جمعیت، وسعت، برخورداری و عدم برخورداری، نیازمندی ها و طرح‌های نیمه تمام است.

نیک‌اقبالی ابراز کرد: اجرای طرح‌های بالای 80 درصد پیشرفت، توزیع بودجه بر اساس اولویت‌ها، تلاش برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود اقتصادی از رویکردهای مهم بودجه 93 است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، میزان اعتبارات عمرانی سال 92 این استان را دو هزار و 100 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 33 درصد از اعتبارات عمرانی سال گذشته تاکنون جذب شده است.

در همین حال معاون برنامه ریزی استاندار  از انعقاد قرارداد 65 طرح کشاورزی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در صندوق توسعه ملی خبر داد.

به گزارش بویرنیوز ، علی‌حسن نوروزی عصر امروز در نشست بررسی عملکرد ادارات و دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی، اظهار داشت: در سال گذشته سهمیه بخش صنعت و معدن ما از تسهیلات صندوق 349 میلیارد ریال بود که از این میزان مبلغ 240 میلیارد ریال در شش ماه گذشته پرداخت و یا انعقاد قرارداد شده است.

وی بیان کرد: 17 طرح به مبلغ 330 میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد از اوایل دی 92 تاکنون به صندوق توسعه ملی ارسال شده که از این تعداد 16 مورد به مبلغ 329 میلیارد ریال به تصویب صندوق رسیده است.

نوروزی اظهار کرد: از مجموع این 16 طرح 13 مورد به مبلغ 240 میلیارد ریال انعقاد قرارداد و یا پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: 36 درصد سهمیه سال 92 بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات صندوق توسعه ملی در این مدت پرداخت و یا انعقاد قرارداد شده است.

نوروزی افزود: سهمیه سال گذشته بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات صندوق توسعه ملی 308 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده که 59 طرح از اوایل دی 92 تاکنون به این صندوق ارسال شده است.

81191680-5744337

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد 30 طرح به مبلغ 114 میلیارد و 360 میلیون ریال در شش ماه گذشته پرداخت و یا انعقاد قرارداد شده است.

نوروزی گفت: کل سهمیه سال 92 کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات صندوق توسعه ملی 657 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده که از این میزان 349 میلیارد ریال سهم بخش صنعت و معدن و 308 میلیارد و 900 میلیون ریال نیز سهم بخش کشاورزی است.

وی بیان کرد: از مجموع 657 میلیارد و 900 میلیون ریال سهمیه کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات صندوق توسعه ملی تاکنون 65 طرح به مبلغ 360 میلیارد ریال در بخش‌های کشاورزی و صنعت و معدن در این صندوق مصوب و به مرحله انعقاد قرارداد رسیده که برخی از آن‌ها پرداخت شده و تعدادی نیز در حال پرداخت است.

نوروزی در پایان بیان کرد: این میزان معادل 54 درصد کل سهمیه سال 92 کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش‌های کشاورزی و صنعت و معدن بوده و امید است استان در سال 93 عملکرد مطلوبتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=107577
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. چرام گفت:

    به ماچه

    • .... گفت:

      همشو بدید به گچساران تا مثل بقیه بودجه استان اونم بخوره…بدبخت وه کهگیلویه

      • مهمان گفت:

        جناب جوزاریان سلام
        – میشه خودتان را بیشتر معرفی نمایید؟ آیا بهتر نیست که اسم کوچک تان را نیز بیان نمایید تا هر چه بیشتر با شما آشنا شده و از کمالاتتان بهره مند شویم. البته من مطمین هستم که شما فامیلی تان جوزاریان نیست، زیرا بسیاری از مطالب و کامنت هایتان صرفا جهت تخریب بوده و هیچگونه ارزش علمی ندارد و بعید می دانم که این کامنت های از طرف اعضاء خانواده فهیم جوزاریان بیان شده باشد.

  2. ناشناس گفت:

    برای طرح گل خانه حسن اباد کریک ………..مبلغی در نظر دارند

  3. dena گفت:

    لطفا بگن کدوم طرحهای صنعتی مصوب شده اند ؟ به کدوم طرحها پرداخت شده ؟ این اعداد و ارقامی که گفته اند همه در حد آمار و نوشته است!

  4. حسنی از یاسوج گفت:

    در سال 96 احتمالأ دولت روحانی از خواب نوشین بامداد زحمت می کشد بیدار می شود و بعد از آن انشاء الله استاندار و معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چرت شان پاره می شود .

  5. علی گفت:

    معاونان محترم استاندار: تنها 10 تا 20 درصد از این محل ها تخصیص داده می شود لطفا” بزرگ نمایی نفرماید. یعنی حداکثر 20 درصد پئل می آید.

دیدگاه شما