چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 11:11

مبلمان شهری گچساران تغییر می‌کند

شهردار گچساران گفت: شهر گچساران با توجه به وسعت موجود، سرانه بالایی دارد و طبیعتا سرانه عمرانی و هزینه عمرانی نیز بالا می رود.

اردوان زینل زاده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم ، اظهار کرد: توجه به مبلمان شهری برای زیبا سازی شهر یک امر قابل توجه و مهم است که با اجرای صحیح آن نقش مهمی درروحیه شهروندان دارد.

وی گفت : تحول در توسعه و عمران شهری مستلزم فرهنگ سازی و جلب اعتماد شهروندان برای کاربرد درآمدهای شهرداری در عمران شهری است.

زینل زاده تصریح کرد: وجود فضاهای خالی زیاد در محله ها و وجود کانال ها در زمان بارندگی سبب شده تا هزینه عمرانی نسبت به سایر شهرها بالا برود.

شهردار گچساران در رابطه با یکی دیگر ازطرح های خود که توسعه بازار مرکزی این شهر است، گفت : نیت و اهداف ما کمک به رفاه مردم شهر است.

زینل زاده افزود: در این طرح بازار شهر دوگنبدان را از خیابان هلال احمر به سمت پارک کارگری تا سپاه ساختمان پاسداران انقلاب اسلامی توسعه خواهیم داد.

وی با اشاره به اجرای پروژه حوض آبی به مساحت یک هکتار در بوستان شهدای نفت شهر دوگنبدان، تصریح کرد: این طرح نقش اثرگذاری در تغییر چهره مبلمان شهر دوگنبدان دارد.

زینل زاده با بیان اینکه تحولات نوینی در نحوه اجرای روشنایی، فضای سبز و آسفالت معابر این شهر صنعتی ایجاد شده است، ابراز کرد: با مستقر شدن دو خودرو آب پاش برای لایه روبی کانال ها و جدول های سطح شهر دوگنبدان چهره خوبی در این شهر ایجاد شود.

وی گفت: سنگ فرش پیاده روها و ایجاد فضای بازی کودکان در تمام محلات شهر هم از طرح هایی است که قرار است کار شود.

نظرسنجی

شما بعد از دیدن مناظرات اخیر به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رأی می دهید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=107197
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما