سه شنبه 13 خرداد 1393 - 1:20

صدور مجوز راه اندازی نانوایی در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به محدودیت سهمیه آرد هیچ گونه نانوایی جدیدی در استان تا اطلاع ثانوی راه اندازی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر دوشنبه جلسه کمیسون آرد و نان شهرستان گچساران با حضور فرماندار، مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان و اعضای کمیته مربوطه در گچساران برگزار شد .

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در این نشست گفت: در حال حاضر ۱۱۰ واحد نانوایی در گچساران فعالیت می کنند و سهمیه آرد این شهرستان ۹۷۷تن در ماه است.

امید جهان نژادیان افزود: این میزان آرد برای ۹۱هزار و ۷۳۹ نفر جمعیت شهری  و ۲۷ هزار و ۴۷۸ نفر جمعیت روستایی است.

وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت سهمیه آرد هیچ گونه نانوایی جدیدی در استان تا اطلاع ثانوی راه اندازی نخواهد داشت.

جهان نژادیان با بیان اینکه این شرکت بر کالای استراتژیک گندم به خوبی نظارت دارد، گفت: ورود و خروج آرد و گندم در استان کنترل شده و با متخلفین و قاچاق کنندگان آرد برخورد قانونی می شود .

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی اظهار داشت: هیچ گونه کمبود آردی در سطح شهرستان وجود نداشته و هرگاه احساس شود مردم به آرد نیاز دارند،  شرکت غله موظف است آرد مورد نیاز را به هر میزان تامین کند.

وی تاکید کرد: با بازرسی های مستمر از صحت توزیع آرد در شبکه مصرف اطمینان حاصل می شود.

جهان نژادیان تاکید کرد: هر گونه افزایش قیمت در حوزه آرد و نان ممنوع است و در صورت تغیر نرخ این موضوع از سوی دولت و از طریق رسانه های جمعی به سمع و نظر مردم خواهد رسید .

وی تصریح کرد: واحدهای خبازی که به مدت شش ماه تعطیل خودسرانه داشته اند، پروانه کسب آنها لغو خواهد شد و هرگونه جابجایی نقل انتقال واحد خبازی ممنوع بوده و فقط با مجوز کمیسیون نظارت گندم و آرد و نان صورت می گیرد.

این مسئول تاکید کرد: کلیه واحدهای خبازی همچنین مکلف به رعایت ساعات پخت و نصب تابلو مشخصات واحد صنفی در دید عموم هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=107058
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اتحادیه خبازان گفت:

    بعد از اجرای هدفمندی یارانه ها سقف مجوز احداث نانوایی و حتی حریم بین نانوایی برداشته شده و مطالب این مصاحبه غیرقانونی و من درآوردی است. ایشان هیچ گونه اطلاعات و اشرافی بر مسائل آرد و نان ندارند و صحبت هایشان غیر کارشناسی است. ضمنا مجوزهای افراد موردنظر قبلا صادر شده – روزی 5 تا 6 کیسه سهمیه نانوایانی است که ایشان باید روزی 8تا 9 کیسه آرد به آنها بدهد. صف های نانوای ها جای خود. من تعجب می کنم چرا ایشان در دولت جدید هنوز مدیر است؟……..

دیدگاه شما