یکشنبه 11 خرداد 1393 - 23:23

بعد از سال ها مخابرات در کهگیلویه و بویراحمد درآمدزا شد / ایجاد یک معاونت جدید در مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: 150 هزار مشترک جی اف ام و تلفن ثابت و بیش از 500 هزار مشترک تلفن همراه در این استان وجود دارد.

به گزارش بویرنیوز،  عبدالحسین افتخاری در مراسم اهدا جایزه 100میلیون تومانی به برنده خوش‌شان همراه اول در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه درآمد یک خط تلفن همراه سومین استان در کشور هستیم دلیل آن به چانه‌زنی و یا وضعیت مالی خوب مردم این استان برمی‌گردد و این مقام بعد از استانهای بندرعباس و بوشهر است.

9172

وی اظهارکرد: به تازگی معاونت تجاری راه‌اندازی کردیم که سرلوحه کار آن مشتری‌مداری و ارائه خدمات مورد نیاز مردم است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ظرفیت تلفن همراه این استان 600 هزار شماره است که پوشش خوب و مناسبی در سطح استان داریم و در حال حاضر نقطه کوری برای تلفن همراه در استان نداریم البته ممکن است برخی بگویند کیفیت تلفن همراه خوب نیست و این مشکل به حفاری‌ها برمی‌گردد که نارضایتی عده‌ای را به دنبال دارد.

افتخاری تصریح کرد: بستر و زمینه دیتا در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده و پهنا و باند مورد نظر را در نظر گرفته‌ایم چراکه دیتا و اینترنیت لازمه زندگی است و امیدواریم و به خوبی از آن استفاد شود.

وی ادامه داد: به همت همکاران مخابرات استان در ارزیابی کشوری از رتبه 28 به 20 ارتقا پیدا کرده‌ایم که این ارتقاء در چهار ماه گذشته با همکاری همکاران بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در بعد کیفیت تلفن همراه همواره در کشور جزء رتبه‌های آخر بودیم اما طی چند ماه گذشته رتبه اول کشور به لحاظ کیفیت تلفن همراه را داشته‌ایم و در سطح کل کشور رتبه سه تا پنچ کشور متعلق به کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم در یاسوج با حضور مسئولان استانی جایزه 100 میلیون تومانی همراه اول مسلم اردشیر مقدم از استان کهگیلویه و بویراحمد طی یک فقره چک به وی اعطاء شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=106892
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دستان عزیزی گفت:

    همکاران ودوستان محبوب مخابراتی دست دردست هم بگذارید همه باهم صمیمی باشید تاهرروز شاهد اخبار خوب از مخابرات باشیم

  2. روستا گفت:

    عجب نقشه ای ریختید اول تلفنهای روستایی راکه سربار مخابرات هستند جمع کردید بعدش فرمان اخراج کارگزاران روستایی که سالها کارکرده بودند صادر فرمودید تا بی نانی وزجر خانواده هایشان رانظاره گر باشید منتظر اه وناله دلهای شکسته باشید دیر یا زود.خدا نزدیک دلهای شکسته ومظلوم هست یا خدا یا خدا یاخدا یا خدا یا خدا یا خدا یا خدا

  3. ناظر گفت:

    کوی ازادگان واقع در شرف اباد انتن دهی تلفن همراه خیلی ضعیف است لطفا پیگیری فرمائید

  4. بنده خدا گفت:

    الان به فکرقطعی که خط همراه اول دارن کنیداین خط های روستایی باعث این مشکل شده به فکرکسانی که خط دائمی دارن باشیداین مشکل TC70که به جایMCIمیادروبرطرف کنیدبعددرموردبرنده وغیره صحبت کنید

    • همراه اول گفت:

      باسلام خدمت بنده خدا
      این طرح هرهفته در تهران قرعه کشی میشه هم برای مشترکین دائم و هم برای مشترکین اعتباری . و هرهفته یک برنده خانم و یک برنده آقا انتخاب میشه .و به ازاء هر 1000تومان کارکرد یک امتیاز کسب می کنید . برای آگاهی از امتیازات خوددر هر هفته عدد 1 را به 8083 ارسال کنید . و هر شنبه می توانید نتایج قرعه کشی را در سایت http://www.mci.ir ببینید . اگر نیاز به توضیحات بیشتری بود بفرمایید

  5. ناشناس گفت:

    وضعیت تلفن همراه یاسوج افتضاح افتضاح است

  6. همشهري گفت:

    حالا كه مخابرات استان به سود دهي رسيده مدير كل محترم فكري به حال سيگنال بسيار ضعيف در بخش اكبر آباد شرقي(خيابان امام حسن و فرعي هاي آن) بكند. اصلا توي خونه ها نمي توان با موبايل صحبت كرد .آنتن صفر.

  7. ناشناس گفت:

    هزینه تلفن همراه اول دراین استان خیلی بالا است کسی هم بررسی نمی کند ……به داد مردم برسیددر برابر خدا وقرآن وروز قیامت مسول هستید

دیدگاه شما