شنبه 10 خرداد 1393 - 16:25

آغاز خط تولید کارخانه سیمان مارگون در هفته دولت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکلات کارخانه سیمان مارگون و آغاز خط تولید آن در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی کفت: کارخانه سیمان سه هزار و 500 تنی مارگون یکی از بزرگترین طرح های سرمایه گذاری در این استان است که نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.

وی بیان کرد: در سفر رئیس امور اراضی کشور به استان، مقرر شد مشکل این کارخانه در خصوص مالکیت زمین در کمتر از یک ماه رفع شود.

خادمی اظهار داشت: کل سرمایه این کارخانه 200 میلیارد تومان است که تاکنون 116 میلیارد تومان هزینه در برداشته است و از این میزان 55 میلیارد تومان سهم آورده سرمایه گذار و 61 میلیارد تومان هم تسهیلات بانکی است.

وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی این کارخانه گفت: با پیگیری های به عمل آمده بخش عمده ای از مشکلات استانی این کارخانه که سبب کندی پیشرفت فیزیکی آن شده بود، برطرف شد.

خادمی بیان داشت: تامین گاز، برق، تعریض جاده دسترسی به کارخانه، سند زمین، افزایش حجم معدن کوهی و بخصوص تامین آب کارخانه از مشکلات این طرح بوده که نسبت به رفع هر چه سریعتر آنها دستور اقدام داده شده است.

وی تصریح کرد: این طرح نقش مهمی در استغالزایی در استان دارد و نباید به دلیل مشکلات جزئی پیشرفت آن دچار رکود شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کارخانه سیمان مارگون با ظرفیت تولید سه هزار و 500تن، دو هزار و 350 فرصت شغلی شامل 350 شغل مستقیم و دو هزار شغل غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد.

عمليات اجرایي اين طرح از سال 88 در زميني به مساحت 60هكتار با سرمايه گذاري بالغ بر يك هزار و 500 ميليارد ريال در بخش مارگون بويراحمد آغاز شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=106703
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما