چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 3:21

یک مدیر باسابقه به عنوان مدیرعامل کارخانه قند یاسوج منصوب شد

گروه اقتصادی – مدیرعامل جدید کارخانه قند یاسوج منصوب شد.

یک منبع آگاه به خبرنگار «بویر نیوز» گفت: مهندس قدرت الله حبیبی که سابقه طولانی در کارخانجات قند در جنوب کشور دارد، از سوی مدیرعامل بانک تجارت کشور به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره کارخانه قند یاسوج منصوب شد.

به گزارش بویر نیوز، قدرت الله حبیبی دارای مدرک کارشناسی کشاورزی و کارشناسی ارشد مدیریت و بیش از 30 سال سابقه در صنعت قند است و مدیرعاملی کارخانجات قند مرودشت، ممسنی، یاسوج، دزفول و عنوان قائم مقامی کارخانه قند چهارمحال و بختیاری را در کارنامه دارد.

همچنین ریاست هیئت مدیره سندیکای کارخانه قند از دیگر سوابق ثبت شده در رزومه کاری حبیبی است.

قدرت الله حبیبی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تائید این خبر گفت: کارخانه قند یاسوج نماد صنعت این استان است و باید با برنامه ریزی و کار کارشناسی آن را به شرایط مطلوب برسانیم.

وی با تقدیر از حمایت های نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از کارخانه قند یاسوج، گفت: در این راه به همراهی همه کارکنان کارخانه قند یاسوج نیاز داریم و امیدواریم سایر مسئولان نیز ما را همراهی کنند.

بر اساس این گزارش، مراسم معارفه حبیبی روز دوشنبه 30 اردیبهشت در ساختمان اصلی بانک تجارت کشور با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این بانک برگزار شد و معارفه ایشان در یاسوج اواسط هفته آینده با حضور مسئولان بانک تجارت و نماینده بویراحمد و دنا برگزار خواهد شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=105418
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دردمند گفت:

    حاجی بیا که همه منتظرتند اما با درایت بزرگ منشی

    • دلواپس گفت:

      همین حاجی بود که آن همه بدهکاری برای کارخانه درست کرد و آن را به این روز کشاند.
      خواهیم دید که دوباره کارخان قند یاسوج تعطیل خواهد شد. شب دراز است و قلندر بیدار.

    • بنگرو گفت:

      درود بر حاج زارع که باعث سروسامان گرفتن هرچه بیشتر استانمان شده است.خیال می کنید طعنه می زنم.نه کاملا جدی هستم.

  2. سید حمید موسوی اصل کارخانه قند یاسوج گفت:

    جناب آقای مهندس حاج قدرت الله حبیبی
    سلام علیکم
    نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان مدیرعامل شرکت فراوردهای غذایی و قند یاسوج که نشان از تعهد و تخصص حضرتعالی می باشد تبریک و تهنیت عرض می نمایم

    ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارم.

  3. علي گفت:

    په حاج زارع مه قرار نبي ك… ج… مدير كارخانه بشه برادر حبيببي را گذاشتي فرماندار قزوين كافي بود بازهم خودزني اقاي زارع افسوس از خدمات ك ج ون ……تا 94 باهم ميرسيم

  4. من گفت:

    اقبال ودوران عظمت کارخانه برگشت.این یعنی درایت دولت تدبیر

  5. تت گفت:

    بازم حبیبی برگشت

  6. بیطرف گفت:

    این منبع اگاه نگفته که همین کار خانه یاسوج رو با 30 میلیارد بدهکاری ورشکست کرد اقای حبیبی.همون منبع نگفت که قند ممسنی رو ورشکست کرد.متاسفم برای این انتخاب

  7. ناشناس گفت:

    لطفا همه سوابق ایشان را در کارخانه قند بزنید. علت اخراج ….. 

  8. علی یار گفت:

    حاج زارعی همیشه خواب.اگه راست میگی برو سهم خودتو از مدیریت های کلان استان بگیر نه رییس کارخانه قند و گردشگری آسفالت.
    فکر نون باش که خربزه آب هم نیست

  9. تیرتاجی مظلوم گفت:

    اقای زارع واقعا فهمیدیم از لحاظ سیاسی خیلی ضعیفی با این انتخاب ها

  10. تدبیر گفت:

    با اینکه شاید در بعضی از کارهایش ناموفق بوده ولی ایشان مدیری خوب و لایق است و می تواند وضع بهتری به کارخانه قند بخشد

  11. کارمند کارخانه قند گفت:

    بالاخره کار را به کاردان سپردند . یکی از بهترین مدیران ایران ، زمانی که ایشان مدیر کارخانه قند بودند واقعاً که رونق داشت کارخانه ، امیدواریم دوباره به همان دوران برگردیم .

    • کارگر گفت:

      اقای کارمند کارخانه قند مگه یات رفت که همین اقای حبیبی با چغندر بهبهان باعث نابودی کارخانه شد.مردم خبر ندارند که چغندرکاران بهبهان بعد از گذشت سالها پول چغندرشونو از مدیر ان زمان که حبیبی باشه نگرفتند.چرا نمیگید قبلا ۶ماه ۶ماه حقوق گیر نمیومد .مطمئنم این کارخونه بازم خاموش میشه .اگه حبیبی مدیر لایقی بود که از همین کارخونه و کارخونه ممسنی توسط کارگرا اخراج نمیشد.

      • بدون شرح .... گفت:

        با دست خالی  کارخانه را راه اندازی کردن هنر است 
        ای مگس عرصه سیمرغ نجولنگه توست 

  12. تیرتاجی مظلوم2 گفت:

    درود بر حاج زارع،افرین بر این انتخاب و شایسته سالپلاری

  13. تیرتاجی مظلوم2 گفت:

    درود بر حاج زارع،افرین بر این انتخاب و شایسته سالاری،این همان کارخانه ای است که با تعطیل شدن آن،همه ی نیروها روبه تاکسی و مسافرکشی اوردند.ولی الان همگی برگشت به کار شدند.

  14. شرکت حمل و نقل پیشرو اخگر یاسوج گفت:

    جناب مهندس حبیبی انتخاب شما را به عنوان مدیر عامل کارخانه قند یاسوج تبریک می گوییم.به امید موفقیت شما وهمه کارکنان زحمتکش این کارخانه و به امید رونق بیش از پیش این واحد تولیدی.من الله توفیق/ الهی / نایب رئیس انجمن حمل ونقل کالای استان و مدیر عامل شرکت حمل و نقل پیشرو اخگر یاسوج

  15. کارگر سابق گفت:

    هنر مدیریت همزمان 4کارخانه و فعال نمودن کارخانه در زمان بحران و بازساری بعد از جنگ همه از تجاربی است که مدیریت های سفارشی و بخششی را به حاشیه رانده و از حجم مهاجرت طلبیده خواهد کاست.فضای موجود فعلی نیازمند به نگرشی جامع در امور کارکنان و ساکنین منطقه مسکونی می باشد تا سلامت بیشتر را برای آنان فراهم نماید.

  16. کارگر گفت:

    متاسفم برای این انتخاب بدتر از این نمیشدمتاسفم

  17. حمایت گفت:

    با اومدنت کارخونه شکفت

  18. ناشناس گفت:

    آقای مهندس حبیبی انتخاب شایسته حضرتعالی‌‌‌ را به فال نیک میگیریم  و امیدواریم امید کارگران با ایده و تدبیر وافکار نو شما با خوشحالی توام باشد و دوستان فرصت طلب  سابق شما ، نتوانند همچون گذشته  بر شما نفوذ داشته و باعث  بی آبرویی جنابعالی گردند(مگسان گرد شیرینی) .پایان مدیریت چشم  چشم های دروغین با مدیریت مقتدر.

  19. ارین گفت:

    ازموده راا ازمودن خطاست

  20. کارگران گفت:

    آقای مهندس حبیبی انتخاب بحق و شایسته شما در این برهه حساس کارخانه راتبریک میگوییم و امیدواریم  با درایتی که در شما سراغ داریم بتوانید در مسایل رفاهی و معیشتی کارگران موثر باشید.

  21. ستاره یاسوج گفت:

    باسلام گرامیداشت سال اقتصاد و فرهنگ با عزل ملی و مدیریت جهادی و به مناسبت و انتصاب بجا و شایسته جناب اقای مهندس حبیبی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

  22. بابک گفت:

    مهندس حبیبی خدا قوت

    —- کارخانه قند تازه بازسازی شده و کامل در حال بهره برداری می باشد
    ، خوب موقعی خودتو رسوندی

  23. حاجی م گفت:

    باعرض تبریک به اقای حاج حبیبی اونایی که کامنت الکی میزارن نمیدونن توی کارخانه چه خبره حاجی خوش امدی امیدوارم این بی عدالتی توی کارخانه جمع بشه

  24. مدير اصولگراي معزول گفت:

    حق مهندس حاتمي بود چون اولا ايشان جوان پر انرژي و كوچك نظم هست تنها ايرادش اينه كه طرفدار زارع بوده

  25. مدير اصولگراي معزول گفت:

    خدائي حق حاتمي بود چون اولا جوان هست دوما اينكه پر انرژي هست سوما اينكه توي كارها جدي هست چهاما اينكه تجربه كافي داشت پنجما اينكه ايشان فعلا معاون هست و ……..و تنها ايراد وارد بر ايشان اينكه طرفدار زارع بود اميدوارم كه منبعد نباشد

    • ح خ گفت:

      جدا راست می گی مهندس حاتمی از طرفداران حاج زارع بوده؟
      پی کی عزلش کرده ؟

    • دوست گفت:

      انتظار بر این است همه  دوستان واقع بین باشند .چون قرار نیست مهندس حبیبی اشتباهات گذشته را تکرار کند و خواهشا شما نیز با آبروی  
      کسی بازی نکنید.

  26. مدير اصولگراي معزول گفت:

    خدائي حق حاتمي بود چون اولا جوان هست دوما اينكه پر انرژي هست سوما اينكه توي كارها جدي هست چهاما اينكه تجربه كافي داشت پنجما اينكه ايشان فعلا معاون هست و ……..و تنها ايراد وارد بر ايشان اينكه طرفدار زارع بود اميدوارم كه منبعد نباشد
    هميشه كامنتل من ايگي تكراريند جون تيلت نه تكراريند عينكت را درست بزني مشك حل مي شه

  27. مدير اصولگراي معزول گفت:

    خدائي حق حاتمي بود چون اولا جوان هست دوما اينكه پر انرژي هست سوما اينكه توي كارها جدي هست چهاما اينكه تجربه كافي داشت پنجما اينكه ايشان فعلا معاون هست و ……..و تنها ايراد وارد بر ايشان اينكه طرفدار زارع بود اميدوارم كه منبعد نباشد
    هميشه كامنتل من ايگي تكراريند جون تيلت نه تكراريند عينكت را درست بزني مشك حل مي شه
    هم گتي تكراري كو مه حونت چوله درو ايگي

  28. بی کلام گفت:

    شاهکاری دیگر از زارع ……… باز هم باید شاهرد تعطیلی مجدد کارخانه باشیم

    • بدون شرح ..... گفت:

      مطمئن باش بار دیگر شاهد شکوفایی و کیفیت و راندمان بالای کارخانه قند یاسوج در سراسر کشور با آمدن مهندس حبیبی به امید پروردگار خواهیم بود 

    • بدون شرح ...... گفت:

      حاج زارع با انتصاب حاج حبیبی کاری کرده است کارستان 
      با آرزوی موفقیت حاج حبیبی 

  29. سپیده سحر گفت:

    با شنیدن خبر آمدنت تمام وجودم پر از شور و شعف شد بیا و دوباره کارخانه قند را از بینظمی بدبختی وظلم و فلاکت نجات ده از دست ….

  30. ولی گفت:

    آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا 

  31. اهالی روستای کریم آباد گفت:

    انتصاب شایسته و بایسته جنابعالی را به عنوان مدیر عامل شرکت قند یاسوج تبریک عرض نموده و امید است کما فی السابق با درایت جنابعالی چرخ بزرگترین واحد صنعت استان بحول قوه الهی بچرخد 

  32. کارگر سابق گفت:

    من کارگر 13سال قبل کارخانه هستم و منظور من از مدیریت همزمان چهار کارخانه کسی نیست جز مهندس حبیبی و او کسی بود که اگر کارخانه به علت نقص فنی سه روز تعطیل بود در کمتر از 6ساعت حضور ایشان مجددا فعالیت خود را آغاز می کرد البته هم آن زمان برخی از کارگران بیمار مسبب خرابی و از کار انداختن بودند که بعضی از آنها در طی سالهای اخیر وجدانشان بیدار شد و رفتارهای خود پشیمان گردیدند چرا که نتیجه سوء آن را در زندگی خانوادگی لمس نمودند و بعضی ها هنوز هم شخصیت وندالیسمی(تخریب گری اموال عمومی ) را همچنان دارند و این امری طبیعی در هر جامعه ای است. من هم مثل همه نیک اندیشان انتصاب ایشان را تبریک می گویم.

  33. بازنشسته گفت:

    دوست عزیز آقای بیطرف ****** تو از من جوانتری و بی خبر ، این کارخانه با وام دریافتی توسط آقای مهندس حبیبی راه اندازی شد و خانواده های من و شما مدیون خدمات ایشان هستند وحتی مجوز و راه اندازی کارخانه های آرد و نشاسته هم که برای افراد زیادی شغل ایجاد نموده، از توان مدیریتی است که بعد از ایشان در استان کمتر تکرار شده .

  34. دوست گفت:

    آقای مهندس حاتمی با مدرک مهندسی شیمی و آقای مهندس نعمتی با مدرک مهندسی ارشد کشاورزی هر دو از نیرو های با تجربه و شایسته مدیریت بودند و الحق توان مدیتریتی بالایی را داشتند انشاءالله بتوانند روزی به این منصب دست یابند .

    • نعمتی گفت:

      میدانم دوباره اقایان میگویند که این کامنت را من نوشته ام اما چنین نیست و از همه عزیزان خواهش و التماس دارم تا از تخریب همدیگر و باز کردن عقده های قدیمی و تخریب مدیران اسبق و جدید خوداری بکنند و با اتحاد و همدلی بتوان این بار را به سرمنزل مقصود برسانیم چون:
       کس نخارد پشت من           جز ناخن انگشت من
      با تخریب همدیگر هم سودی عاید نمی شود و هم کارخانه تعطیل بشود ضررش را فقط کارگران میکنند و بس…………..             

      • اقایان گفت:

        نه عزیز کسی چنین فکری نمیکنه.زمان فکر کردن منفی گذشت باید فکر اینده کارخانه باشیم.

  35. حسن (چ)از گچساران گفت:

    با عرض تبریک خدمت مهندس حاج حبیبی
    وهمچنین عرض تبریک خدمت نماینده بویر احمد که با درایت وتدبیر خود امکان استفاده از نیروهای بومی و باتجربه و کاردان را در استان فراهم می نماید.انشاالله مهندس حبیبی با عملکرد خود کارخانه را به نماد پویایی وسنبل در استان معرفی خواهد کرد.انشاالله

  36. ج .ر گفت:

    تنها کارخانه سر پا استانه امیدوارم به سرگذشت کارخونه های شهرکهای صنعتی گرفتار نشه با تشکر

  37. بدون شرح .... گفت:

    اشتباه نگیرید هست خیلی هم هست اما برای کارخانه قند یاسوج بهتر از حاج حبیبی نیست 

  38. كارگركارخانه قندممسنى گفت:

    درجواب حرف ناحساب برادرمان عرض ميكنم كه الحق والانصاف بهترين وموفقترين دوران فعاليت كارخانه قندممسنى درسالهاى ٧٨،٧٩،و٨٧تانيمه اول ٨٨بودكه اقاى مهندس حبيبى مديرعامل ورييس هيات مديره اينجابودند ،انصاف داشته باشيد درجنوب مدير قندى درحد ايشان نداريم ،خداحفظش كند،

  39. علی حاتمی گفت:

    در خصوص کلیه اظهارات ذکر شده باید به عرض برسانم آفای مهندس حبیبی یکی از توانمندترین مدیران کشوری می باشد که می بایست همه مردم ایران از توانمندیهای ایشان در سطح مدیریت کلان کشوری بهره ببرند و حال اینکه ایشان باتوکل به خداوند و همت عالی بیست و پنج سال بدون کوچکترین حمایتی چرخ کارخانه را به حرکت درآورد و در دوره مدیریت ایشان بانیت خالصانه و امید به پروردگار یکتا بیش از پانصد نفر نیرو در این کارخانه به طور کامل بازنشسته و هم اکنون دویست نفر مشغول به کار می باشند و اینجانب خود را همیشه مدیون زحمات بی دریغ ایشان می دانم و یکی از آرزوهایم در این چند سال اخیر حضور ایشان به عنوان مدیرعامل شرکت قند یاسوج بوده و می باشد

  40. كارشناس فنى سابق شركت اردونشاسته وگلوكز ياسوج گفت:

    نميدانم چراازهمت وتوانمندى ودلسوزى ومدريت اقاى مهندس حبيبى باصداقت گفته نميشود من ازكارشناسان غيربومى(شيرازى)سابق شركت اردونشاسته هستم،باتلاش واقدامات اوليه ايشان كه بارايزنيهاى متمادى توانست  اين طرح راكه قراربود درممسنى كه گندم زيادى توليد ميشد ايجاد كنند ،ازطريق دوستان خود به ياسوج منتقل نمايد كه حقيقتا جاى تقدير داردوموسس ودرخواست كننده اصلى واوليه اين طرح بزرگ درياسوج خودش بوده است وتاراه اندازى كارخانجات ارد ونشاسته نماينده مستقيم وزارت صنايع ورييس هييت مديره ومدير تنها كارخانه ارد استان براى تامين نان مردم استان بود ،لذا من ازصميم قلب به ايشان تبريك عرض ميكنم ويقين دارم كه خداوند به ايشان توفيق عنايت ميكند٠

  41. صنعتگرى ازگچساران گفت:

    ياددارم اقاى مهندس حبيبى درزمان استاندارى اقاى مهندس شورانگيز ،نماينده صنعتگران استان بودندكه درجلساتى كه باحضور استادار ومديران كل ماهانه تشكيل ميدادند كليه مشكلات صنعتگران مطرح وبهصورت كارشناسى درجلسه بررسى ودرهمان جلسه عمدتا با حضور مسيولين تصميم گيرى مى شدوايشان مديرتوانا وخوش صحبت با جراتى بودند،من اين مسيوليت رابه وى تبريك ميگويم كارخانه قندابروى همه مامردم استان است

  42. روح اله کریمی گفت:

    با سلام
    انتصاب شایسته جناب آقای مهندس حبیبی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره کارخانه قند یاسوج را به مردم عزیز و شریف استان تبریک عرض نموده و امیدوارم پله ترقی ایشان دنباله دار باشد

  43. امیری گفت:

    جناب آقای مهندس حاج قدرت الله حبیبی انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیرعامل کارخارخانه قند یاسوج تبریک عرض می نماییم.امیدوارم شاهد موفقیت های روز افزون شما باشیم.

  44. خ.امیری گفت:

    جناب آقای مهندس حاج قدرت الله حبیبی انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیرعامل کارخارخانه قند یاسوج تبریک عرض می نماییم.امیدوارم شاهد موفقیت های روز افزون شما باشیم.

  45. سیمان گفت:

    این انتصاب افتخار افرین برصنعت استان که به حق شایسته مهندس حبیبی فرزند بویر غیور است بر مردم شریف استان مبارک باشد

  46. اهالی دولت آباد یاسوج گفت:

    جناب آقای مهندس حاج قدرت اله حبیبی انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را بعنوان مدیرعامل کارخانه قندیاسوج که الحق والانصاف درسنوات گذشته نیز تلاشهای زیادی را در جهت راه اندازی وادامه حیات این کارخانه بعنوان قدیمی ترین واحدصنعتی استان بعمل آورده اید تبریک عرض نموده وامیدواریم بااستفاده بهینه ازتوان نیروهای متعهدومتخصص این مجموعه موجبات رونق بیشتر کارخانه ودلگرمی بیشتر کارگران،کشاورزان و رانندگان وهمه عزیزانی را که به نوعی بااین مجموعه در ارتباط میباشند فراهم نموده و همچون گذشته با مدیریت توانمندشما نام این کارخانه بعنوان یک تولید کننده برتر در سطح کشور بدرخشد.

  47. دوستان گفت:

    جناب اقای روحانی انتصاب شایسته شما را به عنوان قائم مقام کارخانه قند تبریک میگوییم

  48. ایل تیر تاجی گفت:

    جناب آقای مهندس حبیبی انتصاب به جا و شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیر عامل کارخانه قند یاسوج به همه مردم شریف استان تبریک عرض مینماییم.

  49. بدون شرح ....... گفت:

    تبریک به بویر احمد و ایل تیر تاجی 

دیدگاه شما