سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 - 0:19

تعداد افراد تحت پوشش تامين اجتماعي كهگيلويه و بويراحمد

مدير كل تامين اجتماعي استان كهگيلويه و بويراحمد گفت: 285 هزار نفر تحت پوشش تامين اجتماعي استان هستند و از خدمات اين سازمان بهره مند مي شوند.

به گزارش بویرنیوز،  گودرز بهادري مراسم تجليل از كارفرمايان وكار آفرينان نمونه كهگيلويه و بويراحمد افزود: ماهانه بيش از 15 ميليارد تومان هم در بخش درمان و هم بخش بيمه هزينه مي كنيم.

وي اظهاركرد: سازمان تامين اجتماعي به عنوان بزرگترين نهاد بيمه گر و دومين توليد كننده بخش درمان در سطح كشور است كه وظيفه اجرا، تصميم گيري و گسترش بيمه هاي اجتماعي و نقش اساسي در پشتيباني، صيانت و حمايت از عوامل توليد را دارد.

مدير كل تامين اجتماعي استان كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: كار فرماي نمونه كسي است كه داراي معيارهايي از جمله: حفظ حقوق بيمه شدگان و دستمزد واقعي، پرداخت به موقع و كامل حق بيمه نيروي كار و ارايه ليست به سازمان تامين اجتماعي در موقع مقرر شده، انجام معاينات اوليه قبل از شروع اشتغال به كار در كارگاه و اعلام نظر نهايي توسط مدير كل بيمه استان باشد.

بهادري تصريح كرد: سازمان تامين اجتماعي در حال حاضر داراي پنج شعبه ثابت در سطح استان است كه تا اواخر ارديبهشت ماه سال جاري تعداد شعبه ها به هفت شعبه افزايش خواهد يافت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=103334
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما