یکشنبه 10 آذر 1392 - 19:42

دهدشت؛ میزبان همایش یک با یک برابر + عکس

دهدشت؛ میزبان همایش یک با یک برابر است .

برگزاری همایش یک با یک برابر است در دهدشت .

صادق دوپیکر: سازمان مردم نهاد ياران مانا با همكاري حسينيه شهيد دولتخواه ، همايش “يك با يك برابر است”  را برگزار ميكند .

اين همايش روز چهارشنبه 13 آذر ماه 1392از ساعت 3عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دهدشت ، واقع در كوي ازادگان 1 اين شهر برگزار خواهد شد .

در اين همايش يك روزه كه به بررسي جايگاه حقوق بشر در دنياي امروز مي پردازد دكتر علي مندني پور رئيس كانون وكلاي كشور (اسكودا) به ايراد سخن خواهند پرداخت .تراكت

حقوق بشر؛ بيم ها و اميدها ، حقوق بشر از شعار تا واقعیت ، حقوق بشر و کرامت انسانی، جایگاه حقوق بشر در جهان کنونی و حقوق بشر از منظر تعالیم اسلامی  از محورهاي سخنراني در اين همايش خواهند بود .

همايش سكوت ، رساتر ازهياهو ؛ كه مهرماه امسال با حضور دكتر فتاح محمدي، معاون سياسي امنيتي استانداري كهگيلويه و بويراحمد ، در دهدشت برگزار شد و به تبيين حاكميت قانون در جامعه اختصاص داشت نيز از كارهاي موفق اين سازمان مردم نهاد بوده است .

شايان ذكر است كه سازمان مردم نهاد یاران مانا موسسه ای است غیر دولتی که از سال ۱۳۸۷ تاکنون و با مسئولیت سید کمال الدین دولتخواه ، در حوزه های فرهنگی و اجتماعی مشغول به فعالیت بوده است ، و در سال۱۳۹۱ در بین۲۸۴۰ تشکل مردم نهاد در جشنواره بزرگ اتفاق ۲ در تهران به عنوان یکی از تشکلهای برتر کشور معرفی و انتخاب گردید .

همایش بازگشت شهریاران در راستای تقدیر از شهرداران شهر دهدشت در سال ۱۳۸۸، و جشنهای بزرگ مال زیر در سالهای ۱۳۸۹ و ۱۳۹۱ که به بررسی موانع توسعه شهرستان کهگیلویه می پرداخت، و همایش بیا زیر چتر من که در راستای مفهوم عشق در کلام عرفا بود ، از برنامه های موفق این سازمان مردم نهاد در گذشته بوده است . هم چنین همایشهای چ مثل چمران-ش مثل شریعتی در سال ۱۳۹۰،  دی رنجه بی غار در سال ۱۳۹۱، مشق های خط نخورده ، یه لقمه نون حلال و می نا در باد در سال ۱۳۸۹ را میتوان  از دیگر برنامه های برگزار شده ی این سازمان مردم نهاد  نام برد .

“ياران مانا”  از همه ي علاقمندان جهت حضور در اين همايش دعوت به عمل آورده است .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=79557
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر مندنی پور دوست داشتنی

  2. اراس گفت:

    نگارنده عزیز ..بروز باش رییس اسکودا یا همان اتحادیه سراسری کانونهای سراسری وکالت دکتر بهمن کشاورز است نه دکتر مندنی پور 

  3. سعيدي گفت:

    خسته نباشید بچه ها واقعاً
    تو این فضای سیاسی امیدواریم در سایه این گونه برنامه ها به حداقل آرامشی برسیم.

  4. ناصر گفت:

    ما زنده به آنیم که آرام نگیریم@
    موجیم که آسودگی ما عدم ماست@

    ای والله.ما هم هستیم.

دیدگاه شما