پنجشنبه 8 آبان 1399 - 13:33

مسئولان پای کار نباشند در کهگیلویه و بویراحمد فاجعه می شود/کرونا جری تر از همیشه…

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار اعمال محدودیت‌های سختگرانه در شهرستان بویراحمد شد و گفت: وضعیت نگران کننده است.

به گزارش بویرنیوز، پرویز یزدان‌پناه ظهر امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون 104 هزار و 500 نفر به مراکز درمانی این استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 7 هزار و 445 نفر بستری شده که 6 هزار و 906 نفر ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه تا دوماه قبل روزانه بین 300 تا 500 نفر به مراکز درمانی مراجعه می‌کردند، عنوان کرد: دیروز 968 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند که نسبت به 60 روز پیش به نوعی دوبرابر شده است.

وی یادآور شد: سه شهرستان بویراحمد، گچساران و دنا از چند هفته پیش روند افزایش داشته و وضعیت در بویراحمد نگران کننده بوده، در دهدشت و گچساران وضعیت ثابت است و تخت به اندازه کافی وجود دارد.

یزدان‌پناه بیان کرد: 185 تخت بیمارستان شهید جلیل یاسوج پر شده و امروز به تخت‌های این بیمارستان 34 تخت دیگر اضافه می‌شود که نیروهای مورد نیاز آن نیز از بیمارستان امام سجاد(ع) و شهید بهشتی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه شاید نیاز باشد از ظرفیت بیمارستان صحرایی سپاه استفاده کنیم، ادامه داد: باید افراد ناقل شناسایی و در قرنطینه کنترل شوند، زیرا ردیابی بیماران مهم بوده و باید نیروهای قرنطینه را روزانه یک بار ببینیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار اعمال محدودیت‌های بیشتر در سطح شهرستان بویراحمد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326358
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر گفت:

    وقتی که نه مصوبات ستاد مقابله با کرونا و نه پروتکل های بهداشتی رعایت میشه جه انتظاری هست که روند بهتر بشهفوق قرمز
    ادارات هم که دورکاری کارمندان را اجرا نمیکنن در این شرایط فوق قرمز. اداره صنعت معدن که اعتقادی به ویروس و اجرای دورکاری کارمندانش نداره و اجرا نمیکنه .. و هیچ گونه تمیز کاری و ضد عفونی در راهرو ها و اتاق های کارمندان صورت نمیگیره با این حال که چند نفر از کارمندانش مبتلا به ویروس شده اند…

  2. ناشناس گفت:

    اون بیمارستان شهید رجایی رو برای نقطه اتکای بیمارستان جلیل در نظر بگیرید و بیمارانی که نیاز به مراقبت های شدیدی ندارند به این بیمارستان انتقال بدید تا هم بار روانی بر روی بیمارستان شهید جلیل کم‌شود هم پرسنل بیمارستان شهید رجایی یاسوج یه مقداری تکونی به خودشون بدن . بیماران این بیمارستان رو هم انتقال بدید به بیمارستان شهید بهشتی و اون باغ وسط بیمارستان رو برای محل استراحت و تمدد اعصاب این گونه بیماران نیازمند ِآماده کنید دربش رو از همون پایین روبروی سی تی اسکن باز کنید .

  3. ناشناس گفت:

    بیماران شهید رجایی را انتقال بدن به بیمارستان اعصاب و روان سلمان واقع در خیابان تختی . دکتر فتحی و هاشمی پزشک هر دو بیمارستان است

دیدگاه شما