سه شنبه 29 مهر 1399 - 23:25

آب پاکی وزیر آموزش و پرورش روی دست برخی معلمان غیر رسمی: استخدامتان نمی کنیم!

آب پاکی وزیر آموزش و پرورش روی دست برخی معلمان غیر رسمی: استخدامتان نمی کنیم!

بویـرنیـوز: وزیر آموزش و پرورش خطاب به آن دسته از معلمان غیر رسمی که از سال 92 به بعد با این وزارن خانه همکاری داشته اند گفت: قید استخدام را بزنید.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره تقاضای معلمان غیررسمی که بعد از سال 92 با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند، برای استخدام اظهار کرد: قانون درباره افرادی که بعد از سال 92 به اشکال مختلف با آموزش و پرورش همکاری کردند تعهد ایجاد نکرده است.

وی افزود: توصیه بنده به افرادی که در این سال‌ها با آموزش و پرورش همکاری کردند این است که در آزمون‌های مربوطه شرکت کنند یعنی اگر لیسانس دارند در آزمون ماده 28 و اگر دیپلم هستند از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش شوند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که برخی از این افراد سنشان بالا رفته و نمی‌توانند در آزمون استخدامی یا دانشگاه فرهنگیان متقاضی شوند، گفت: روزی که این افراد به آموزش و پرورش آمدند، آگاه بودند تعهدی برای استخدام آنها وجود ندارد و این افراد باید قید استخدام را بزنند.tasnim

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326257
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اتفاقا خیلی هم خوب گفته جناب وزیر . اگر قرار باشه هرکسی یه روز با آموزش و پرورش همکاری کرده جذب بشه ، باید فاتحه آموزش را خواند .

  2. سی سخت گفت:

    درستش هم همینه مگه خونه خاله هست که هر کس دو دو تا چهار تا کرد بیاد استخدام بشه

دیدگاه شما