دوشنبه 21 مهر 1399 - 13:12

خودکشی دانش‌آموز ۱۱ ساله بخاطر نداشتن موبایل/ آقایان مسئولان دانش آموزان فقیر مثل محمد کم نیستند!

مادر محمد می‌گوید که مدیر مدرسه می‌گفت می‌خواهد به محمد و 2 دانش‌آموز دیگر گوشی تلفن همراه بدهد اما این وعده عملی نشده بود.

به گزارش بویرنیوز: رکنا نوشت: خانواده دانش آموز 11 ساله ای که به دلیل نداشتن گوشی هوشمند خودکشی کرده بود، جزئیات ماجرا را برای رکنا شرح می دهند.

مادر محمد می گوید که مدیر مدرسه می گفت می خواهد به محمد و 2 دانش آموز دیگر گوشی تلفن همراه بدهد اما این وعده عملی نشده بود.

 

به گزارش بویرنیوز: البته محمد تنها نیست، بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان در کشور هستند که بعلت نداشتن بضاعت مالی توان خریدن تلفن همراه را ندارند.

یا توجه به اینکه شیوه عمده تدریس در بستر شاد انجام میشود اکنون که به واسطه نرخ دلار قیمت تلفن همراه هم سر به فلک می کشد اگر تدبیری اندیشیده نشود دانش آموزان زیادی آسیب می خورند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326090
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرزند بویر احمد گفت:

    اخه کدوم بچه بخاطر درس خودکشی میکنه

  2. ناشناس گفت:

    خاک بر سر مسئولان آموزش و پرورش . به خدا به والله من و دخترم هر روز روی گوشی درگیری داریم از خدا بی خبرها گوشی رفته شش میلیون از کجا بیاریم و بخریم . اگر راست می گویید گوشی قسطی برای بچه ها هماهنگ کنید عرضه کنید تا ما هم بخریم ماهی دویست یا سیصد . آخه با یک حقوق بازنشستگی از کجا بیاریم شش میلیون گوشی بخریم از خدا بی خبرها ما که مثل شما سر گنج بیت المال نیستیم ، قانون تصویب کنید . خدا بحق فاطمه زهرا ظالم را خدا به خاک سیاه بنشونه هر که میخواد باشه…

دیدگاه شما