یکشنبه 13 مهر 1399 - 19:49

رونق به فرودگاه یاسوج برگشت/برنامه پروازی دو ایرلاین/هما با ایرباس آمد(+جزئیات)

فرودگاه یاسوج پذیرای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد.

رئیس فرودگاه یاسوج با اعلام این خبر به بویرنیوز گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با ایرباس ۳۱۹ از پنج شنبه هفته جاری پروازهای برنامه ای را به مقصد یاسوج از سر می گیرد.

علی محسنیان گفت: از پیگیری های استاندار برای برقراری پروازهای تشکر می‌کنم.

رئیس فرودگاه یاسوج گفت: برنامه پروازی هما در روزهای سه‌شنبه(۱۰ و ۴۰ دقیقه از تهران و ۱۲ و ۳۵ دقیقه از یاسوج) و پنج شنبه (۹ و ۱۵ دقیقه از تهران و ۱۱ ۱۰ دقیقه از یاسوج) خواهد بود.

محسنیان گفت: استمرار پروژه‌ها منوط به همراهی مردم و مسئولان و کارمندان است، برای رونق فرودگاه و مرکز استان همه باید دست به دست هم دهند و یکی از موارد مهم نیز حمایت و استفاده همگانی از پروازهای فرودگاه یاسوج است.

وی اظهار داشت: همچنان نیز به دنبال افزایش پروازهای هفتگی هستیم تا به یاری خدا با فعال شدن فرودگاه مرکز استان شاهد رونق بخش های مختلف اقتصادی و گردشگری و به دنبال آن سرعت دادن به روند توسعه استان باشیم.

به گزارش بویرنیوز: برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج گام مثبتی برای احقاق حق مرکز استان است، امری که برای استمرار آن نیاز به همراهی بیشتر مردم است، انتظار از استاندار نیز الزام دستگاه های استان از خدمات فرودگاه یاسوج است، باید کارمندانی که ماموریت به پایتخت دارند از فرودگاه مرکز استان استفاده کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325960
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پاتاوه زیلایی مارگون لوداب میمند لما گفت:

    ای کاش برای کیش و مشهد مقدس هم برنامه پروازی مثل بوشهر و شهرکرد می گذاشتند.

  2. رویا دین محمدی گفت:

    با سلام و تشکر بسیار از هیات محترم اجرایی واستاندار ارجمند که به یاری خدا جهت رفع این مشکل اقدامی مفید و ضروری بکار بستند انشاالله که با در نظر گرفتن بودجه مالی مردم استان به تداوم این پروازها که هم رونق اقتصادی وهم رونق اجتما ئی در پی خواهد داشت یکدیگر را یاری نماییم : دست مریزاد، خدا قوت انشاالله

  3. یزدگرد گفت:

    درود بویرنیوز.
    سپاس بسیار از تک تک کسانیکه در این راستا قدمی برداشتند و قلمی زدند که در این راه منجر به تحرک فرودگاه زیبای یاسوج گردید . از نمایندگان محترم ادوار موسوی جهان اباد،هدایت خواه،زارعی،استانداران قبل و فعل و همه ی رسانه های بومی استان ، مدیران استانی و مدیران ملی ، و خصوصا وزیر محترم راه و شهرسازی و دولت محترم بی نهایت سپاسگزاریم انشاالله خداوند متعال توفیق دهد با احترام مجدد…

  4. محمد گفت:

    مقدار پول هواپیمایی ماهان رو هم اندازه پرواز هما بکنن

  5. سيد گفت:

    هفته بعد دوباره تعطيل ميشه

دیدگاه شما