یکشنبه 6 مهر 1399 - 7:44

انتقاد فرماندار بویراحمد از تردد بی مورد کارمندان کرونایی در سطح شهر و ادارات

تاسف‌ بارتر از همه عملکرد کارمندانی است که در کهگیلویه و بویراحمد دچار کرونا شده‌‌اند و بیش از مردم عادی عدم پایبندی خود را به دستورالعمل‌های بهداشتی نشان داده‌‌اند.

به گزارش بویرنیوز: یکی از معضلاتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با شیوع بیماری کرونا رخ داده عدم رعایت برخی از اقشار است به نحوی که همین عدم رعایت موازین بهداشتی موجب از بین رفتن زحمات طاقت‌فرسای سربازان عرصه سلامت شده است.

تجمعات بی‌حد و حصر و برگزاری مراسم‌های ترحیم به صورت گسترده موجب شده تا شیوع بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تقریبا دو برابر میانگین کشوری شود.

اما تاسف‌ بارتر از همه عملکرد کارمندانی است که در استان دچار کرونا شده‌‌اند و بیش از مردم عادی عدم پایبندی خود را به دستورالعمل‌های بهداشتی نشان داده‌‌اند.

کارکنانی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و با عدم رعایت دستورالعمل‌ها آزادانه در خیابان‌ها و معابر پرسه می‌زنند و برای سلامتی جان خود و سایر شهروندان هیچ ارزشی قائل نیستند.

شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در همین خصوص و در نشست استانی ستاد پیشیگری و مقابله با کرونا از چنین رویه‌ای از سوی کارمندان کرونایی به شدت انتقاد کرد و گفت: به جای این که در منازل خود قرنطینه باشند آزادانه و بی‌پروا در کوچه و خیابان پرسه می‌زنند گویی که به بیماری مهلک کرونا مبتلا نشده‌‌اند.

او می‌گوید: تاسف‌بارتر این که در برخی از ساعات روز بدون ملاحظه و در نظر رفتن جان سایر همکاران خود به اداراتی که در آن‌ها مشغول هستند سری می‌زنند در حالی که باید در قرنطینه باشند و بود و نبود آن‌ها در اداره هیچ فرقی ندارد.

فرماندار از ستاد کرونا و شخص استاندار خواست تا با چنین افراد بی‌خیالی که هیچ ارزشی برای جان افراد قائل نیستند برخورد شود.fars

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325799
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند گفت:

    موقعی که رییس نامه می نویسد واجبار میکند که به صورت تمام وقت صبح و بعد از ظهر کارمندان باید در محل کار حضور داشته باشند چرا هیچ کس هیچ چیز نمیگوید

دیدگاه شما