پنجشنبه 3 مهر 1399 - 12:47

توبیخ اداراتی در کهگیلویه و بویراحمد که از دورکاری کارمندان ممانعت می کنند/ شرکت برق توبیخ شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفری که داشتم مسافران چفت به چفت نشسته بودند که تعداد زیادی از آن‌ها بچه‌های همین استان بودند که باید ماموریت‌ها به حداقل برسد دلیلی ندارد که خودمان را به خطر بیندازیم که به یک سفر رفته باشیم.

به گزارش بویرنیوز، احد جمالی در هشتاد و سومین نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: واقعیت این است که موج سوم در کشور شروع شده و وضعیت ۲۹ استان شدیدتر از گذشته شده است.

وی با تذکر نسبت به این که مسوولان استانی نباید خوشبین به وضعیت کنونی باشند افزود: اینکه دو یا سه روز وضعیت خوب داشته باشیم ظاهر قضیه است و نباید زیاد به آن دلخوش کنیم.

 

این مسوول با هشدار نسبت به این که بهداشت فردی و اجتماعی را باید بیش از پیش رعایت کنیم افزود: بیشتر دلیل شیوع در استان موضوع اجتماعات است و بستگی به خود ما دارد که چه اندازه رعایت کنیم.

جمالی ادامه داد: تعداد فوتی‌ها و بروزها در استان و کشور بالا رفته و این فقط مربوط به ما نیست در فرانسه تا ۱۴ هزار در روز رفت و انگلستان تا ۵ هزار رفتارهای ویروس پیچیده است و بهترین کار رعایت بهداشت فردی و جمعی و رعایت فاصله گذاری است تا واکسن پیدا نشده راهی به جز این نداریم.

این مسوول ادامه داد: مردم استان اکثرا خوب رعایت کردند و باید حساسیت داشته باشند رعایت پروتکل‌ها در کشور پایین آمده هر چند در استان ما بهتر است اما انتظار رعایت بیشتر داریم.

وی گفت: از تیم های پزشکی و مدیریت استان قدردانی می‌کنیم هر چند زیرساخت قوی در استان نداریم اگر وضعیت خوب بوده مدیریت و مراقبت‌های لحظه‌ای و به روز بوده لذا باید توجه بیشتری داشته باشیم.

جمالی تصریح کرد: قطعا با توجه به این که پدیده وارونگی هوا داریم باید بیمارستان کمکی در نظر گرفته شود و محل قرنطینه هم در نظر گرفته شود و بهترین مکان پادگان امام صادق است که امیدواریم قضایا به بحران کشیده نشود معلوم نیست چه بحرانی ایجاد شود.

جمالی گفت: در رابطه با ادارات یک سوم دورکاری تا آخر هفته آینده تمدید می‌شود در مورد اداراتی که رعایت نمی‌کنند تذکر جدی داده شود و اگر اصراری بر عمل نکردن داشته باشند توبیخ کتبی شود و برای اداره برق بویراحمد توبیخ کتبی فرستاده شود و ادارات دیگر هم تذکر داده شود که اگر رعایت نکنند توبیخ زده شود.

موضوع ماموریت‌های خارج از قاعده کارمندان استان به دیگر استان‌ها هم در این نشست در دستور کار قرار گرفت که جمالی گفت: در مورد ماموریت‌های خارج استان خود من طی ۷ ماه گذشته تنها یک بار به تهران رفتم که باید ماهی یک بار می‌رفتم و بیشتر به صورت نامه‌نگاری کارها را انجام دادم چرا که خودمان قبل از همه باید رعایت کنیم.

وی با بیان این که مسافرت این روزها با هواپیما مثل زندگی با اعمال شاقه است گفت: در سفری که داشتم مسافران چفت به چفت نشسته بودند که تعداد زیادی از آن‌ها بچه‌های همین استان بودند که باید ماموریت‌ها به حداقل برسد دلیلی ندارد که خودمان را به خطر بیندازیم که به یک سفر رفته باشیم.

جمالی گفت: در مورد پارچه ماسک دستور داده شود تا این قضیه برطرف گردد و اگر بروکراسی اداری هست برداشته شود در مورد اصناف به جلسات دعوت شوند تا بهانه‌ای برای نیامدن در ستاد نداشته باشند.

وی گفت: تصمیماتی که در شورای کرونا استان گرفته شود مورد قبول است و دفاتر پیشخوان هم ما تایید بر تعطیلی آن ها داریم و پیشنهاد خوبی است که به پاساژها تا دوشنبه فرصت داده شود و به شوراهای حل اختلاف و پیشخوان قضایی هم تذکر داده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325753
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تو خود استانداری حوزه ی معاونت عمرانی اجازه استفاده کارمندان از دور کاری داده نمیشه بعد توقع دارین بقیه ی ادارات رعایت کنن!!!!!!!!!!!

  2. کارمند گفت:

    شرکت گاز سه هفته است هر چی نامه میاد مدیر و بخش اداری میگن به ما مربوط نمیشه باید از ستاد تهران دستور بدن. رعایت و نظافت و ضدعفونی هم بسیار ضعیف

  3. شرکت گاز گفت:

    شرکت گاز مشابه شرکت برق نیز از زمان ابلاغ بخشنامه دورکاری توسط معاون توسعه استانداری آن را اجرا نمیکند از بویر نیوز تقاضای پیگیری داریم

  4. کارمندبانک سپه گفت:

    سلام همه بانکها به جز بانک سپه و زیرمجموعش به این دور کاری پاسخ منفی دادن و اجازه دور کاری ندادن چرا توبیخ نشده

  5. ناشناس گفت:

    دور كاري به معناي ان نيست كه اصلا كاري انجام نشود بلكه بايد نرم افزار اداره بر روي كامپيوتر شخصي يا موبايل نصب شود و در منزل كارها را انجام داد. البته يك مساله خارق العاده اي استان ما دارد كه وي پي ان هاي محل كار در منزل كار نمي كند ان هم به علت امنيتي .. البته اين مساله فقط و فقط براي استان ما كه مثل اينكه پايتخت سياسي جهان هست وجود دارد و هيچ نهادي در شهرهاي ديگر اين قانون امنيتي من درآوردي را ندارد.
    متاسفانه هنوز مثل ادمهاي قرون وسطي زندگي مي كنيم و بلد نيستيم از دنياي مجازي امروزي استفاده كنيم . شركت هاي بزرگ گوگل و فيس بوك دور كاري را براي هميشه نهادينه كردند ان وقت ما بايد دقيقا به محل كار برويم تا بدانند كاري انجام شده يا نه؟؟!!! در صورتي كه واقعا حضور بعضي افراد به محل كار دولتي در يك هفته به اندازه يك روز كار مفيد نيست.. اين را با بازديد ميداني و موبايل به دست كارمندان و تعريف هاي دسته جمعي كه قبل كرونا بيشتر بود ميشود درك كرد تا زماني كه وجدان كاري نباشد چه حضوري چه دور كاري فرقي ندارد وجدان بيدار در هر جايي باشد وقتي معتقد به پول حلال هست كارش را درست انجام ميدهد …

  6. ناشناس گفت:

    دانشگاه ازاد ایقد شلوغه یه ذره هم رعایت نمیکنن نه کارمند نه دانشجویان فقط صبا بیاین دانشگاه ببینین چه خبره

  7. ناشناس گفت:

    در چها هفته ای که دورکاری شروع شده مدیر و معاونین مرکز تحقیقات کشاورزی روزهای شنبه هر هفته را از دورکاری حذف و تمام کارمندان را مجبور به حضور در محل کار نموده و در مابقی روزها به یک هشتم و یا یک هفتم کارمندان اجازه دورکاری داده اند. استانداری لطفا رسیدگی کند.

  8. کارمندان بانک تجارت گفت:

    اقای جمالی لطفا سری به بانک تجارت بزنید ببینید چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نامه دورکاری شما را پاره کردند

  9. ناشناس گفت:

    سلام بر معاون استاندار عزیز.
    بابا کارای مردم لنگ مونده ، همه کرونا گرفتیم. کارای مردم روی زمین مانده
    این برنامه دورکاری وقتی قابل اجرا است که امکاناتش فراهم باشد و وب سایت ادارات فعال و در حال کار برای مردم باشند.
    این که دور کاری نیست. مرخصی باحقوق دادن به کارمندان است.
    خدایی خودتون رو مسخره کرده اید.

دیدگاه شما