شنبه 29 شهریور 1399 - 23:57

مدیران و دستگاه های برتر کهگیلویه و بویراحمد/آبفا در میان خدماتی ها اول شد/بانک ملی اول در میان بانکی ها/پارک علم و فناوری و بنیاد هم در میان برترین ها

دستگاه های برتر کهگیلویه و بویراحمد در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی مشخص شدند.

به گزارش بویرنیوز، در این جشنواره دستگاه های دولتی بر اساس شاخص های مختلفی از جمله اصلاح ساختار، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت مالی، ارتقاء بهره وری، سلامت اداری، پاسخگویی، مسئولیت پذیری،مقابله با کرونا، استفاده مناسب از ظرفیت بانوان توانمند و استقرار نظام مدیریت عملکرد از عمده ترین محورهای بررسی سازمان های استان بوده است.

دکتر پاسره؛ شرکت آب و فاضلاب استان در میان شرکت های خدمات رسان توانست رتبه نخست را کسب کند.

با وجود ادغام دو شرکت آبفای روستایی و شهری اما مدیریت مناسب دو مجموعه و اقدامات شاخص عمرانی، استفاده از مدیران زن توانمند، کمک در مقابله با کرونا با اقداماتی از جمله تهیه آب ژاول برای ضد عفونی، و اعتماد به بخش خصوصی، کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت کارها و  برون سپاری موجب انتخاب این شرکت از میان شرکت های خدمات رسان شده است.

دکتر هاشمی از پارک علم و فناوری استان هم توانست در این جشنواره بدرخشد.

مجموعه پارک علم و فناوری اگرچه در استان نوپا است اما توانست در همین مدت کوتاه با فعال کردن و حمایت از شرکت های فناور کمک بزرگی به جوانان نخبه استان بکند، در زمینه اشتغالزایی و درآمد نیز توفیقات خوبی کسب کند.

دانشگاه یاسوج نیز با مدیریت دکتر عریان توانست در میان دانشگاه های نام آور خاورمیانه و دنیا قرار بگیرد که بخشی از این اتفاق مرهون اساتیدی است که با تولیدات علمی و مقالات پژوهشی معتبر نقش آفرین شدند.

مهندس جنتی؛ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در میان دستگاه های خوب استان هم از لحاظ شاخص های عمومی و هم اختصاصی این جشنواره شده است.

تلاش و جدیت این مجموعه در به روز کردن تسهیلات حوادث، تسهیلات مَسکن مناطق محروم و البته پروژه های عمرانی و مناسب سازی سکونتگاه های روستاها به ویژه در مناطق محروم و اقداماتی در خصوص بهبود خدمات بهتر و سریع تر به مردم از جمله دلایل انتخاب این سازمان بوده است.

بانک ملی با مدیریت مهندس دانش آموز نیز از جمله بانک های برتر استان در شاخص های عمومی و اختصاصی شده است.

اقدامات این بانک در زمینه ارائه تسهیلات به جامعه کمتر برخوردار استان و به ویژه خانواده های کمیته امداد و بهزیستی از جمله دلایل انتخاب این بانک بوده است.

در این لیست اسم دستگاه های دیگری هم دیده می شود که عمدتا به واسطه اقدامات مناسب در زمینه فاکتورهای مطروحه در بالا به عنوان دستگاه های دولتی قابل تقدیر معرفی شده اند.

پروانه نیک مرام؛ اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی

بانک کشاورزی

هلال احمر استان

اداره کل استاندار

اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان

سازمان تعزیرات حکومتی استان

اداره کل ورزش و جوانان استان

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325692
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ح ع گفت:

    سابقا” نهادن نام شهید عزیز و مدیر و مسئول کم نظیر شهید رجایی بر این جشنواره اصالت و هدف داشته و دارد! امیدواریم جدای از ملاک های غیر مستند، غیر محسوس و بعضا” غیر منصفانه ای که برای برتر بودن دستگاه ها و مدیران لحاظ میشود، مدیران و مسئولین، خود را به مرام امثال رجایی، یعنی ساده زیستی، یا حداقل نزدیکی به مردم و زندگی مردم و شفافیت نزدیک کنند…

دیدگاه شما