دوشنبه 24 شهریور 1399 - 18:07

مرگ۹کرونایی در کهگیلویه وبویراحمد/فوت سه بیمار بهبود یافته درخانه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مرگ ۹ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ ‌ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، پرویز یزدان پناه عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: با فوت ۹ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد جان باختگان کرونا در استان به ۱۱۰ نفر رسید.

یزدان پناه تصریح کرد: پنج بیمار در بیمارستان شهید جلیل، یک بیمار در شهید رجایی گچساران و ۳ بیمار کرونایی ۸۵، ۸۲ و ۹۶ ساله که ترخیص شده و بهبودی داشتند، در خانه فوت شدند.

وی با بیان اینکه امروز نیز جواب ۲۲۵ نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد، گفت: درصد موارد مثبت مبتلا به کرونا در این آمار بیش از ۵۰ درصد است.

یزدان پناه تصریح کرد: شهرستان‌های بویراحمد با ۳۵ درصد، کهگیلویه با ۲۴، گچساران با ۱۶، چرام با ۱۵، باشت و دنا با پنج درصد بیشترین تعداد مبتلایان را به خود اختصاص دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه ۲۶۸ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۹۱ نفر مبتلای قطعی شناسایی شد.

وی افزود: ۱۷ نفر در بخش مراقب‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

یزدان پناه با بیان اینکه زنگ خطر کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده است، تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری لازم است که توسط همه مردم رعایت شود.

یزدان پناه گفت: متأسفانه با خیز بیماری کرونا و افزایش قربانیان، به نظر می‌رسد استان وارد پیک اول بیماری شده و به مردم هشدار می‌دهیم چنانچه دستورالعمل‌های بهداشتی را نادیده بگیرند آسیب‌های جبران ناپذیری را تجربه خواهیم کرد.مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325575
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جینگیل گفت:

    چرا شفاف تعداد مبتلایان رو اعلام نمیکنید؟ این درصد بندی و اعلام درصد ها چه منفعت داره به جز کم جلوه دادن میزان ابتلا و بیخیال تر سازی مردم بیخیال؟ 🙄

  2. دشتروم گفت:

    سلام ول کنید کرونا رو،گرونی وبیکاری داره خانواده ها را از هم میپاشه وخانواده ای که قراره نباشه بذار کرونا بکشه،کرونای اصلی دولت نابکاره

دیدگاه شما