دوشنبه 24 شهریور 1399 - 0:06

بانوی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی هم قربانی کرونا شد/+عکس

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران از مرگ معلم گچسارانی به دلیل مبتلا شدن به کرونا خبر داد.

بویرنیوز، سید طاهر حسینی، رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران، اظهار داشت: این معلم فرهنگی در سن 42 سالگی بر اثر بیماری کرونا فوت شد.

وی اضافه کرد: این بانوی گرانقدر چند روز اخیر در «آی سی یو» تحت مراقب ویژه بوده و ظاهراً بیماری زمینه‌ای هم نداشته‌اند، که متأسفانه به دلیل بیماری کرونا جان خودشان را از دست دادند.

وی افزود: این گونه که مشخص شده است این بانوی گچسارانی بیماری زمینه‌ای همچون دیابت، چربی، فشار خون و… هم نداشته و بر اثر درگیری ریه پیش از ظهر وفات یافته است.

حسینی گفت: این بانو چند روز گذشته دچار تنگی نفس شد که جهت مداوا به مراکز درمانی گچساران مراجعه می‌کند که در ادامه در بخش اتفاقات بیمارستان شهید رجایی بستری و متعاقباً نیز به بخش داخلی (بیماران کرونایی) بیمارستان منتقل می‌شود.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران افزود: اگرچه این بانو در این مدت با افت درجه اشباع اکسیژن (زیر 90 درصد) هم روبرو بود که به بخش آی سی یو منتقل می‌شود و متاسفانه امروز در نهایت دار فانی را وداع می‌گوید

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325546
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدا رحمتش کنه

  2. پسر زاگرس گفت:

    روحش شاد🖤🖤

  3. ناشناس گفت:

    خدا رحمتش کنه ولی مثل اینکه مسئولین آموزش و پرورش کمر به قتل فرزندان ما بسته اند هر روز میگویند باید کلاس حضوری باشه و دانش آموزان را به مدرسه میکشانندو میگویند اگر یک نفر هم سر کلاس حاضر باشد دیگه ما اون درس بصورت آنلاین تدریس نمیکنیم

دیدگاه شما