چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 21:52

آخرین جزئیات از تیراندازی شبانه در پارک جنگلی یاسوج

حدود ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه در پی درگیری در پارک جنگلی یاسوج بین چند جوان، یکی از انان به ضرب گلوله به شدت مجروح و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.

بویرنیوز،بنا به گزارشات واصله حدود ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه در پی درگیری در پارک جنگلی یاسوج بین چند جوان، یکی از انان به ضرب گلوله به شدت مجروح و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.

در پیگیری های بعمل آمده از این حادثه افراد مطلع حال فرد مضروب را وخیم اعلام کردند و وی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.

ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در باره حادثه مزبور اظهار داشت: بامداد چهارشنبه درگیری در پارک جنگلی در پی اختلافات شخصی رخ داد که در حین درگیری مسلحانه یکی از افراد حاضر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است ، ظرف کمتر از بیست و چهار در این خصوص ۶ نفر بازداشت شدند و همکاران ما هم اکنون در حال انجام تحقیقات هستند که به محض دستیابی به نتیجه قطعی، به اطلاع رسانده می شود.

وی تصریح کرد تاکنون فرد ضارب شناسایی نشده است و دستگاه قضایی با اقتدار و جدیت موضوع را بررسی و با متهمین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

عده ای از مردم که در محوطه بیمارستان شهید بهشتی تجمع کرده بودند خواستار برخورد قاطع با هنجارشکنان و اشرار شدند.

خانواده فرد مضروب با ابراز نگرانی و درخواست ورود قاطع مراجع قضایی و نیروی انتظامی و تسریع در شناسایی و برخورد با فرد ضارب شدند و خود را تابع قانون دانسته و به تصمیم مراجع قضایی احترام میگذارند.

برخی از افراد مطلع فرد ضارب را از اشرار سابقه دار معرفی کرده که چند وقت پیش با وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شده است، اما این ادعا بصورت رسمی از طرف مراجع انتظامی و قضایی تایید نگردیده است./ بشار

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325489
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نیکنام گفت:

    برخورد قاطع چیزی رو عوض نمیکنه. اگه تنبیه جواب میداد اعدام هاشون جواب میداد

  2. تاسف گفت:

    مردم هیچ جا امنیت و اسایش ندارن😔

دیدگاه شما