چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 13:59

فرمانده سپاه فتح استان: با نقد غیر منصفانه خط محرومیت ادامه دارد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا وقتی که نقدها منصفانه و دلسوزانه نباشد نباید انتظار رفع مشکلات را داشته باشیم.

به گزارش بویرنیوز، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان دغدغه‌های خود و همچنین نیازهای امروز استان که رسانه‌ها و خبرنگاران باید بیش از پیش به آن‌ها بپردازند اشاره کرد.

ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اولین اصل در راه موفقیت یک رسانه را تعامل با مردم و مسوولان دانست و گفت: وقتی حرف از تعامل با مسوولان به میان می‌آید به معنای ارتباط و مشورت برای حل مشکلات مردم است و اگر چنین نشد نه مدیران و نه خبرنگاران در کار خود موفق نخواهند بود و تا وقتی که نقدها منصفانه و دلسوزانه نباشد نباید انتظار رفع مشکلات را داشته باشیم.

این فرمانده نگاه منصفانه به قضایا را اولین و مهم‌ترین اصل در کار یک خبرنگار دانست و گفت: وقتی نقدها منصفانه نباشد آب به آسیاب دشمن ریختن است چرا که نقد غیر منصفانه شلیک به خودی است و دشمنان از آن سود می‌برند.

سردار خرمدل در بخشی دیگر از دغدغه‌های رسانه‌ای خود افزود: تخریب و نقد غیر منصفانه ناامیدی در جامعه ایجاد می‌کند و موجب دلسردی مسوولان در انجام کارها و خدمت به مردم می‌شود و دود آن در هر صورت به چشم مردم می‌رود.

وی با بیان اینکه همه دولت‌های شکل گرفته در نظام جمهوری اسلامی در کنار نقاط ضعف نقاط قوتی داشته و به مردم خدمت کرده‌ا‌ند، افزود: نباید فقط در بوق ناامیدی دمیده شود و در کلام رهبری معظم انقلاب همواره امیدبخشی موج می‌زند و رسانه ارزشی و متعهد قبل از این که به فکر تخریب و بی‌انصافی باشد برای امیدبخشی در جامعه اقدام می‌کند.

فرمانده سپاه فتح به خدماتی که در استان می‌شود اشاره کرد و گفت: هم در حوزه قوه مجریه استاندار و معاونین در جهت حل مشکلات و توسعه استان در حد توان و بضاعت خود گام برمی‌دارند هم در قوه قضاییه مسوولان قضایی استان با تاسی به رویکرد فوق‌العاده آیت‌الله رئیسی به دنبال مبارزه با فساد و احقاق حقوق مردم بوده و نمایندگان مجلس نیز دلسوزانه به دنبال رفع محرومیت هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در استان اعم از سپاه و نیروی انتظامی جهت ایجاد محیط امن شب و روز نمی‌شناسند افزود: نماینده ولی‌فقیه در استان هم به جد پی‌گیر مشکلات است و همه در کنار هم و متحد برای خدمت به مردم همصدا هستند که این هماهنگی فرصت طلایی برای استان است.

خرمدل به اولویت‌های خدمت در استان و سوژه‌های مهمی که خبرنگاران باید به آن‌ها بیشتر بپردازند اشاره کرد و گفت: اگر در جایی کارآفرینی در حال ایجاد شغل برای مردم است با همه توان مورد حمایت رسانه‌ها قرار گیرد چرا که دشمن اقتصاد و معیشت مردم را نشانه گرفته و هرگونه کمک رسانه‌ای برای باز کردن گره اشتغال و تولید خدمت به کشور و مردم است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید سوژه‌ای به خبرنگاران برای پی‌گیری ارائه کنید چه موضوعاتی در اولویت است اظهار کرد: با نگاهی به شرایط کنونی بی‌شک در حال حاضر مهم‌تر از هر چیز 2 مقوله است که باید خبرنگاران بیش از سایر موضوعات به آن بپردازند.

فرمانده سپاه فتح گفت: در هنگامه‌ای که ویروس کشنده کرونا در کشور و استان جان و سلامت مردم را تهدید می‌کند خبرنگاران باید با اخبار و مقالات و گزارش‌های روزانه فرهنگ‌سازی کنند و اگر حتی جان یک نفر با این اقدام خبرنگاران حفظ شود ارزش آن غیر قابل شمارش و قیمت‌گذاری است.

سردار خرمدل به دیگر سوژه مهم و مورد نظر خود اشاره کرد و گفت: جهش تولید در زمانی که رهبری امر به آن فرموده‌ا‌ند و باید به عنوان سلاح در برابر دشمن از آن استفاده کنیم دومین درخواست من از خبرنگاران است چرا که با تولید بیشتر اشتغال بیشتر و در نتیجه معیشت بهتر ایجاد می‌شود.

 

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324617
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما