جمعه 17 مرداد 1399 - 17:17

آخرین آمار کرونا در کشور (17 مرداد)

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت ۱۵۶ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، گفت: روند مرگ و میر بیماران در سه روز گذشته با روند کاهشی روبرو شده است و تعداد مرگ و میر روزانه بیماران در سه روز گذشته به ترتیب ۱۸۵، ۱۷۴ و امروز نیز ۱۵۶ نفر بوده است.

به گزارش بویرنیوز، دکتر سیماسادات لاری در ارتباط زنده با شبکه خبر اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۲ هزار و ۵۶۷ نفر رسید.
وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۱۳۲ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۷۹ هزار و ۷۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند البته ۴۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
به گفته معاون وزیر بهداشت تا کنون دو میلیون و ۶۳۷ هزار و ۵۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
دکتر لاری یادآور شد: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز و استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.
وبدا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324276
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما