پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 9:32

عاملان نزاع دسته جمعی با چوب و قمه در یاسوج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عاملان درگیری دسته جمعی یاسوج دستگیر شدند.

به گزارش بویرنیوز، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی وقوع نزاع دسته جمعی در جلوی صدا و سیما مرکز استان در نزدیکی میدان امام حسین (ع) و پخش کلیپ این درگیری در فضای مجازی، که تعدادی جوان به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر ، که یک نفر از آنها مصدوم و از محل متواری شده بودند، پلیس بلافاصله و با دستور مقام قضایی، سریعا اقدامات خود را در این زمینه آغاز کرد.

این مقام ارشد انتظامی فیلم درگیری این افراد ، که با دنبال نزاع دسته‌جمعی اقدام به قمه کشی در محل کرده بودند، در فضای مجازی توسط برخی افراد منعکس شده بود که این امر موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شد.

سردار انصاری بیان کرد: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ، چهار نفر از عاملان اصلی درگیری شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، شب گذشته در چند عملیات جداگانه آنها را دستگیر و بازداشت کردند.

وی ضمن اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی سواری و کشف چندین قبضه قمه و سلاح سرد از آنها در ادامه گفت: عاملان این امر به دنبال نزاع و درگیری ، علاوه بر ضرب و شتم با قمه ، اقدام به راه‌بندان در مسیر و ایجاد رعب و وحشت عمومی و تهدید در خیابان کرده بودند که تمامی این موارد در پرونده متهمان ذکر شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد : امنیت مردم، خط قرمز پلیس ایت و هرکس سودای ناامنی و برهم زدن نظم و امنیت را داشته باشد قطعاً با پاسخی محکم و قانونی مواجه خواهند شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324225
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هموطن گفت:

    باتشکرازبویرنیوزبخاطراطلاع رسانی خوبشون و به عنوان یک شهروند
    امثال اینها ومخصوصااین چند نفر را باید به اشدمجازات برسانندتا درس عبرتی باشد برای دیگران و بفهمند که مملکت قانون دارد و هر افسار گسیخته ای نباید در شهر و جایی که مردم زندگی میکنند تاخت و تاز کرد. شماها اگرقدرت نمایشگری زور و بازویتان را دارید چرا قدرتتان را در جنگ علیه دشمنان اسلام و وطن به کار نمی برید. از کلیه عزیزانی که در دستگیری این چند نفر و بقیه آشوبگران نقش داشتند صمیمانه تشکر میکنم

  2. شهروند گفت:

    ا ز قاضی محترم پرونده عاملان نزاع دست جمعی میدان استانداری تقاضای سه نوع مجازات دارم ا- جریمه نقدی بالای 20 میلیون تومان برای هر نفر 2- برای هرکدام 80 ضربه شلاق در همان میدان درحضور مردم 3- برای هرکدام چندسال زندان تا درس عبرتی باشد برای افراد سرکش ویاغی وتاغی ما مردم منتظر هستیم وازسایت بویر نیوز خواهش می کنم که این در خواست را به نمایندگی از طرف مردم بویر احمد انتشار دهد تا مسولین قضایی صدای مردم را بشنوند وبدانند که این طور بیرحمانه حمله کردن احساسات مردم را جریحه دار نموده است

  3. خادمی گفت:

    درود خدا بر نیروهای انتظامی و امنیتی
    کار این ارازل و اوباش و هنجار شکنان خیلی زشت و دهشت افکن بود
    بد جوری در کشور بی آبرو شدیم

  4. همشهری گفت:

    دوستان به زودی یا رابطه آزاد میشن و ادامه میدن نگران نباشین زنده باد ایران زنده باد وطن

  5. امیر یاسینی گفت:

    حداقل باید یکیشون اعدام بشن تا دیگه کسی جرات به قدرت نمایی نکنه

دیدگاه شما