دوشنبه 13 مرداد 1399 - 18:31

روسیاهی کسانی که به صفدر حسینی اتهام میزدند + عکس

چند سال پیش بود که در اقدامی مشکوک پروژه تخریب و حذف صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی وقت کلید خورد.

به گزارش بویرنیوز، در حالی که بسیاری از افراد هم اکنون و هم آن زمان و هم سال ها پیشتر مبالغی بیش از ایشان حقوق می گرفتند اما جریان خاصی در تلاش بود تا دکتر حسینی را به نماد حقوق نجومی تبدیل کند.

این در حالی بود که رئیس صندوق توسعه ملی خودش برای خودش حقوقی وضع نکرده بود و طبق قانون هر فردی هم در آن جایگاه بود چنین حقوقی دریافت می کرد، که همان موقع هم افراد منصف معتقد بودند اگر این مبالغ زیاد است باید قانون را عوض کنیم نه افراد را.

اما جو شدید رسانه ای علیه صفدر حسنی با هدایت گروهی خاص شکل گرفت و نهایتا وی از این سمت کنار رفت.

جالب آن که همه اتهاماتی که به صفدر حسینی زده شد در دادگاه رسیدگی و وی از همه اتهامات تبریه شد.

حال روسیاهی و زشتی برای کسانی ماند که هر روز به بهانه ای ایشان را تخریب می کردند و قطعا پروردگار متعال در روز حساب مجازات وعده داده شده را نصیب این افراد خواهد کرد.

ظاهرا هر گاه لرتباری قرار است در این کشور قامتش بلند شود ، عده ای ماموریت پیدا می کنند تا او را زمین بزنند و امروز لرها با وجود جمعیت 26 میلیونی اما هیچ کرسی از هیات رئیسه مجلس، عضو هیات دولت و سایر نقاط حساس و کلیدی را در دست ندارند و هرگاه هر کدامشان ترقی پیدا می کند عده ای کوردل با انگ زدن و برچسپ زنی به دنبال حذف این افراد هستند حال که بقیه علیرغم داشتن هزاران سند واقعی اما کسی کاری به کارشان ندارد.

در حالی که به طور مثال کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک استان لرنشین با مشارکت 33 درصدی بیشترین مشارکت را در جنگ 8 ساله داشته اما تاکنون هیچ صنعت و کارخانه ای در آن تعریف نشده و علیرغم داشتن امکانات فراوان بالقوه هیچ گاه دیده نشده است.

در همین حال سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در این خصوص در توییتی نوشت:

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324041
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کشاورزشوشتی گفت:

    اخ وبخت لر که خوش هم تیه خوش نداره هرروز بیچاره تر ان از صفدر حسینی ان ا ز تاجگردون ان از افشانی وبه زودی هم سایر لرها را به زمین میزنند لر ستیزی در کشور بیداد می کند ان وقت یک عده مزدور هم درمتاطق لر نشین باین لرستیزان همراهی وهر گاه لری از مسند ریاست به زیر می اید چنان خوشحال می شوند که گویا عرش رابه زیر کشیده اند وانقدر نفهم هستند که هرروز الت دست هرقوم لرستیر می شوند کو نامی از ایت اله سید شرف الدین ملک حسینی

  2. فرهنگی هم استانی گفت:

    سلام . جایگاه سید شرف الدین در قلب مردم استان و نیز در نظر بزرگان جمهوری اسلامی است بزرگی بزرگان لر به درستکار بودن انهاست نه پست مهم داشتن. مدیران لر در بیست سال اخیر در پستهای فراوانی در سراسر ایران هستند و باید از پتانسیل آنها به نفع استان با برنامه ای دقیق استفاده کرد طایفه گرایی خصلت غالب ما در زمان طاغوت بود در حکومت اسلامی همه با هم برابر و برادرند لطفا ایل و تبار و طایفه را برجسته نکنیم ما مردمی ریشه دار هستیم البته دنبال حقمان هم باشیم سپاس.

دیدگاه شما