شنبه 11 مرداد 1399 - 19:32

مرگ کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد رکورد زد؛ فوت 4 نفر دیگر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به 56 نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر پرویز یزدان‌پناه از مرگ چهار بیمار کرونایی دیگر در استان خبر داد و افزود: این چهار جانباخته از شهرستان های باشت، بهمئی و یاسوج بودند.

وی ادامه داد: در یازدهمین روز از مردادماه 99، از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 2641 نفر بهبود یافته اند.

وی ابراز داشت: 179 بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 75 بیمار کرونایی قطعی بوده و 14 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: امروز نیز جواب 166 نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت در بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و باشت بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه بعد از بازگشایی مشاغل، صنوف و اماکن و طرح فاصله گذاری هوشمند عملاً با نوعی عادی پنداری شرایط و کاهش مراعات بهداشت فردی و عمومی در مناطق مختلف کشور روبرو هستیم، موضوعی که طبیعتاً منجر به افزایش شمار مبتلایان و به تبع آن قربانیان شده است.

دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: در این مرحله استفاده همگانی از ماسک از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه ای بوده که می تواند شیوع بیماری کووید ۱۹ را محدود کرده و به حداقل ممکن کاهش دهد اما باید در نظر گرفته شود که استفاده از ماسک به تنهایی برای تامین سطح مناسب حفاظت کافی نیست و سایر اقدامات نیز باید در کنار آن اتخاذ شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323909
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما