شنبه 11 مرداد 1399 - 16:04

آخرین آمار کرونا در ایران ( 11 مرداد)

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۵۲۳ نفر از آنها بستری شدند.
وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۰۴ هزار و ۲۰۴ نفر رسید.
دکتر لاری با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند، مجموع جان باختگان این بیماری را ۱۶ هزار و ۷۶۶ نفر اعلام کرد.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۶۳ هزار و ۵۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
وی با بیان اینکه ۴۰۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، عنوان کرد: تاکنون دو میلیون و ۴۵۶ هزار و ۹۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
به گفته وی، استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم  هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
وبدا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323886
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما