سه شنبه 7 مرداد 1399 - 12:20

توافق پارک علم و فناوري و دانشگاه آزاد ياسوج با طعم فناوري

نشست مشترک با معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج/تاکید بر ایجاد مرکز رشد مشارکتی

به گزارش بويرنيوز،‌ نشست مشترک معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با هیأت‌رئیسه پارک علم و فناوری برگزار شد.

در ابتدای این نشست، معاون پارک علم و فناوری استان با مهم دانستن ارتباط دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری گفت: هدف کلی از برگزاری این نشست، بررسی راه‌های تعامل دانشگاه آزاد یاسوج با پارک علم و فناوری است.

دکتر علی طیبی افزود : تعامل دوسویه این دو سازمان و استقرار مرکز رشد دانشگاه آزاد در پارک علم وفناوری از اهداف دیگر این نشست خواهد بود.

رییس پارک علم و فناوری استان نیز ضمن استقبال از تغییرات ایجادشده در حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج، اظهار داشت :امیدوارم تغییرات جدید باعث جبران عقب‌افتادگی این دانشگاه در حوزه فناوری شود.

دکتر سید شمس‌الدین هاشمی با اشاره به موفقیت مراکز رشد پارک در شهرستان‌ها بخصوص گچساران یادآور شد: همکاری و تعامل خوب دانشگاه آزاد گچساران از عوامل مهم موفقیت این مرکز رشد بوده است.

وی آشنایی دانشجویان با مباحث مهم حوزه فناوری و توسعه فرهنگ نوآوری و خلاقیت را از امتیازات حضور مراکز رشد در دانشگاه‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد :مرکز رشد دهدشت نیز در سایه همکاری‌های دانشگاه آزاد این شهر به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست یابد.

دکتر هاشمی اضافه کرد: ثروت آفرینی و تولید ثروت بایستی از ضروریات نگاه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی باشد و بر حرکت در این مسیر تاکید کرد. وی پارک علم و فناوری استان را تنها مرجع رسمی ثبت اختراع در استان دانست.

هاشمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج را دانشگاهی با پیشینه خوب و موثر در تربیت نیروهای کارآمد دانست و اذعان داشت: ظرفیت خوب منابع انسانی دانشگاه آزاد چه در حوزه دانشجویی و چه هیات علمی در توسعه فناوری کارگشا خواهد بود.

دکتر کیانی معاون جدید پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج نیز ضمن اظهار خرسندی از تشکیل چنین نشستی اظهار داشت: دانشگاه آزاد امروز با مشکلات متعدد مالی دست به گریبان است که می‌توان با نگاه درست به حوزه فناوری از این مرحله سخت عبور کرد.

وی آزمایشگاه‌های مجهز دانشگاه آزاد را جزو شاخص‌ترین آزمایشگاه ها در جنوب کشور دانست و افزود :این آمادگی و توان در دانشگاه آزاد یاسوج وجود دارد که این آزمایشگاهها در اختیار فناوران و اعضاء مراکز رشد قرار گیرد.

وی در پایان خواستار انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323603
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما