سه شنبه 31 تیر 1399 - 22:41

بستری 280 بیمار کرونا طی یک ماه در بیمارستان شهید رجایی گچساران

سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: در تیرماه امسال تعداد 863 نفر به این بیمارستان مراجعه کرده که از این تعداد 280 نفر بستری شدند.

به گزارش بویرنیوز؛ سید طاهر حسینی اظهار کرد: با شروع موج دوم کرونا در استان  وضعیت شهرستان گچساران از تاریخ 10 خرداد ماه تاکنون قرمز اعلام شده است.

 وی با بیان اینکه در این مدت بستری افراد مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان شهید رجایی گچساران افزایش داشته است، گفت: در تیرماه امسال تعداد 863 نفر به این بیمارستان مراجعه کرده که از این تعداد 280 نفر بستری شدند.

 سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران ادامه داد: از مجموع این تعداد 204 نفر در بخش کرونایی، 46 نفر در بخش آی. سی، یو بستری شدند.

 حسینی  عنوان کرد: در تیرماه امسال16 خانم  و9 آقا برای ادامه درمان از بیمارستان شهید رجایی گچساران به بیمارستان شهید جلیل یاسوج  اعزام شدند.

 این مسوول ابراز کرد: هم اکنون 29 بیمار و مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند که از این تعداد 10 نفر مبتلا قطعی هستند.

 سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران اذعان کرد: همچنین چهار بیمار مبتلا به کووید_ 19 در بخش آی.سی، یو بیمارستان بستری که هم اکنون وضعیت آنها رو به بهبود است.

 حسینی با بیان اینکه با آغاز پیک دوم ویروس کرونا مرگ و میر افراد مبتلا به این ویروس افزایش داشته است، افزود: با افزایش روند افراد مبتلا به بیماری کرونا تمامی بخش‌های بیمارستان برای بستری بیماران کرونایی  در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در بیمارستان شهید رجایی ارائه مشاوره درمانی برای بیماران مبتلا به کووید_ 19که دارای بیماری زمینه ای هستند که این مشاوره‌ها به صورت حضوری و توسط متخصصین انجام می‌گیرد.

 سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران افزود: هم اکنون تخت خالی  در بیمارستان برای بستری افراد مبتلا به ویروس کرونا وجود دارد.

 

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323108
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما