دوشنبه 23 تیر 1399 - 22:41

نانوایی های بی کیفیت در کهگیلویه و بویراحمد به تعزیزات معرفی می شوند

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نانوایی هایی که نان بی کیفیت تحویل مشتری بدهند، به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌شوند.

بویرنیوز: روح الله باقری اظهار داشت: بازرسی‌ها برای کنترل کیفیت پخت و عرضه در استان به طور مداوم انجام خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۶۰۰ واحد خبازی دولتی و نیمه دولتی در استان فعال هستند که ماهیانه بیش از هشت هزار تن آرد دریافت می‌کنند.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این بازرسی‌ها برای تولید نان با کیفیت، برای تحقق اهداف بهداشتی واحدهای خبازی بیش از گذشته نظارت می‌شود.

باقری ابراز داشت: واحدهایی که کیفیت پخت نان آن‌ها مناسب نیست و یا به توصیه‌های بهداشتی بی توجهی کنند، در صورت دریافت گزارش‌های مردمی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

نانوایی های کهگیلویه و بویراحمد در سراسر استان انتظارات عمومی را برآورده نمی کنند و کیفیت نان که به دست مشتری می رسد، در این استان به هیچ وجه مطلوب و دلخواه مردم نیست.

نانوایی ها بی کیفیتی نان را به خاطر استفاده از آرد نامرغوب می دانند این در حالی است که به گفته مسئولان متولی با کیفیت ترین گندم و آرد در این استان تولید و به دست آن ها می رسد.

سالانه تعدادی از واحدهای نانوایی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد پلمپ می شود که در یک مورد آن در سال ۹۲ بیش از ۵۰ نانوایی متخلف پلمپ شد.

ظرف چهار سال گذشته تاکنون ۶بار آرد آلوده کپک زده و حاوی قارچ در شهرستان بویراحمد عرضه شده است.

 

ایرنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322431
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدی گچساران گفت:

    به خاطر خدمت به فقرا نون گران شد

  2. ناشناس گفت:

    نان کدام نانوایی کیفیت داره که بی کیفیت رامعرفی کنند

  3. ناشناس گفت:

    خوشبختانه دربحث بهداشت که بانانواییها نمیشه بحث کردبایدفورابرای دعوا اماده بشی چون بایدنیروی مخفی به نانواییا سرکشی بکنه درمورد کیفیت فقط حرف می زنین کیفیت که محشره بخصوص سنگک وبربری

دیدگاه شما