شنبه 21 تیر 1399 - 9:30

نماینده سابق ایذه: ۴ تا لر هم پست‌های کوچکی شاید گرفته باشند مگر دیگران ندارند؟

نماینده سابق شهرستان‌های باغملک و ایذه در مجلس گفت؛ با رفتن تاجگردون نه لر‌ها و نه خوزستانی‌ها در هیچکدام از مراکز تصمیم گیری مجلس حضور ندارند.

 

به گزارش”بویرنیوز“، هدایت الله خادمی در خصوص موضوع جناب آقای تاج گردون اول بگویم که ایشان در خصوص استیضاح و طرح سؤال از وزرا همیشه به دلیل نگاه جناحی در مخالفت با من نطق میکردند.

خادمی گفت؛ ولی ایشان یک فرصت بود برای استان محرومش و با توجه به سطح لابی که در کشور داشت میتوانست برای منطقه اش بسیار مفید باشد، به هر حال منطقه محروم و نفتخیزی دارند که تاکنون توجه‌ای نشده بود، ولی ایشان این توجه را جلب کرد و مفید بود.

وی افزود؛ از طرفی دیگر مملکت و دولتمردان نگاه بخشی نگرانه دارند و نوبخت برای گیلان بودجه میگیرد، اصفهانی که همه جا هستند، آذری‌ها هم چندین وزیر، فقط لر‌ها معمولا نه نقش مهمی در سیاست کشور و نه در اقتصاد دارند و تاج گردون با تمام مشکلات یک کمک کننده خوبی برای این مناطق بود، و خودش هم علاقه داشت که همراه باشد، در زمانی که خواستیم آقای بیطرف را بزنیم، ایشان بیطرف را آورد که رای بگیره برایش، وقتی بجث و نگرانی از ایشان برای بردن آب به اصفهان و کرمان کردم رای بنفع ما جمع کرد.

این نماینده سابق مجلس اظهار داشت؛ حالا ۴ تا لر هم پست‌های کوچکی شاید گرفته باشند مگر دیگران ندارند؟ ما که نه وزیری، نه معاون وزیری نداریم، ۴ تا لر رفته باشند آنقدر بد است که چنین شود؟ و از آن بدتر این است که با رفتن ایشان و نبودن بقیه لر‌ها که در هیات رئیسه بودند و یا روسای کمیسیون‌ها بودند دیگر در این مجلس نه لر‌ها و نه خوزستانی‌ها در هیچکدام مراکز تصمیم گیری مجلس حضور ندارند و فکر کنم طی ۲۰ سال گذشته تنها دوره‌ای است که چنین شده، زاگرس نشینان و بخصوص خوزستانی‌ها، چهارمحالی‌ها بایستی محکم حمایت میکردند، چون نبود هیچ لری در کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق یعنی دادن ردیف بودجه برای بردن منابع و بخصوص آب رودخانه‌های این مناطق و یک ضرر بزرگی وارد خواهد شد

خادمی گفت؛ امروز هم ایشان به دوستان پیام داده بود که اگر فلانی بود با توجه به اختلاف نگاه‌های سیاسی، ولی کسی جرات نزدیکی به ایشان را نداشت و واقعأ چنین میکردم، چون همه این آقایان خودشان اینجا با همدیگه هستند چپ و راست هم فرق ندارند و فقط دنبال گرفتن منابع برای مناطق شان هستند، ولی متأسفانه آن حس حسادت که در زاگرسی‌ها است اجازه کمک به ایشان را به آن‌ها ندادند و تقریبا در بیکسی ماند.

وی افزود؛ پرونده کدامشان کلفت نیست؟ فساد در پایتخت سطح اش بسیار بالا است و آنچه برای ما خیلی بزرگ است برای بعضی دوستان در اینجا بسیار کوچک است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322154
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصفهان گفت:

    تنفر و کینه ورزی رئیس مجلس از تاجگردون موج می زند این تنفر و حسادت به قدری بود که از گفتن نام تاجگردون امتنا می کرد
    به جای گفتن نام تاجگردون آقای قالیباف عمدا گفتندحاجی گردون

  2. ناشناس گفت:

    انشاالله به امید خدا قوم لر همیشه سربلند است با حذف تاجگردون به اهداف خود نخواهند رسید

  3. فرزند بویر احمد گفت:

    واقعا ناراحت کننده است که لرها نماینده قوی در مجلس یا وزارت خانه ندارند .لرها همیشه مظلوم بودن و عامل اصلی هم حسادت بین خودشون بوده .

  4. ناشناس گفت:

    اگر واقعن راست میگن انقلابی رهستن اول پرونده قالیباف را بررسی کنن بعد پرونده تاج گرون

  5. یا حق گفت:

    دو کلمه حرف حساب:
    رانت خواری و یکه تازی و غرور و کبر عاقبت به خیری ندارد خواه لر باشد خواه فارس یا ترک یا عرب یا کرد و بلوچ.

  6. دنا نشین ، گفت:

    از محبوبیت تاجگردون هیچی کم نشد ،از ترس خودشان یه لر
    غیرت دار را حذف کردند ،متاسفانه ما لرها و عشایر سیاهی لشکریم برای محافظت از انقلاب ،که امثال قالیباف و پایتخت نشینان،غارت کنند وبریشمان بخندند.

  7. راست حسینی گفت:

    تاجگردون مظلومانه وبی کس ماند واین موضوع ناشی از تومار نویسی رقیبان استانی است وطیف مقابل که در گزارش کذب نویسی وابرو ریزی ید طولایی دارند ولی باید بدانند وبدانیم که چوب خدا صدا ندارد

  8. ناشناس گفت:

    هدف نابودی لرها هست.

  9. ناشناس گفت:

    اتفاقا چوب خداخیلی صداداره مثل همین ….

  10. ناشناس گفت:

    انشاالله که رانت خواران به دست محکمه عدل در دنیا و عدل الهی در آخرت سپرده می شوند و اونجا قوم و طایفه و قبیله و جناح رنگی ندارد.
    همه باید خوشحال باشند از برخورد با سلاطین رانت خواری

دیدگاه شما