شنبه 14 تیر 1399 - 10:22

فوت بیستمین بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مرگ بیستمین بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد.

فوت بیستمین بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/ افزایش موارد بستری در بیمارستان‌های استان

 

به گزارش بویرنیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کووید 19 در استان به 20 نفر خبر داد و گفت: این بیمار 73 ساله، ساکن شهرستان چرام بود که متاسفانه بر اثر کرونا در مرکز بهداشتی درمانی  شهدای دولت آباد، بیمارستان شهید جلیل  یاسوج جان باخت.

دکتر پرویز یزدانپناه افزود: در سیزدهمین روز از تیرماه سالجاری، 9 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1233 مورد گزارش شده است.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: از 115 جواب دریافت شده از آزمایشگاه های سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت امروز مربوط به شهرستان گچساران و مابقی موارد در شهرستان بهمئی، کهگیلویه، بویراحمد و چرام می باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت  و موارد بستری نیز همچون  روزهای گذشته در حال افزایش است.

دکتر یزدانپناه گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های ما به مردم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه های بهداشتی از مسافرت به استان هایی مانند خوزستان،بوشهر ،هرمزگان  و فارس که در وضعیت قرمز  یا هشدارقرار دارند خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=321426
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما