پنجشنبه 12 تیر 1399 - 21:55

تحقق آرزوی بزرگ روحانی توسط‌ یکی از وزرا/مدیریت در کلاس اروپا

امروز مراسم بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق در دو استان فارس و کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، این مراسم به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو از تهران و مدیران آب در دو استان فارس و کرمانشاه با دستور کار بهره برداری از ۱۰ پروژه با اعتبار ۱۹۰۰ میلیارد تومان برگزار شد.

روحانی در این جلسه یکی از موفقیت های دولت تدبیر و امید را اقدامات زیربنایی و مهم در پایدار سازی دسترسی به آب و برق، ایجاد تصفیه خانه های آب و فاضلاب و سدهای ارزشمند دانست.

وی دسترسی مردم به مهم ترین زیرساخت های کشور یعنی آب و برق و اطمینان از تأمین در لحظه این دو نعمت در مراکز تجاری، پزشکی و خانگی آنهم در شرایطی که هم تحریم های شدید فشار می آورد و هم کرونا چالش جدی شده را افتخار دولت دانست.

روحانی به یک نکته مهم در افتتاح پروژه های آب و برق در قالب پویش ملی #هرهفته_الف_ب_ایران هم اشاره کرد و گفت:

نکته مهم در این طرح نظم و قاعده مشخص آن است، یکی از آرزوهای من رسیدن به شرایطی بود که با آمار و ارقام مشخص با مردم حرف بزنیم.

در کشور‌های اروپایی مثلاً اعلام می شود این چند پروژه در فلان روز و تاریخ بهره برداری می شود، در ایران بحمداله در پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به این مهم رسیدیم.

وزیر ما در سال قبل، امسال و برای سال بعد به صورت دقیق به ما اعلام کرده چه پروژه های افتتاح شده، بخشی در سال ۹۸ عملیاتی شد برای امسال و سال بعد نیز مشخص است.

عکس: دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو

این برنامه داشتن، زمانبندی و محاسبه دقیق داشتن مردم ما را با نشاط و امیدوار می کند.

حل مشکل غرب کشور با ساخت ۲۴ سد در دولت تدبیر و امید موجبات آبادانی سرزمین ما در غرب کشور به ویژه شهرهایی که در دوران دفاع مقدس مورد هجوم دشمنان بود، شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=321345
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما