چهارشنبه 11 تیر 1399 - 20:01

نقش بستن پرچم ایتالیا روی مازراتی لوانته و گیبلی با قیمت صد میلیون تومان!

مازراتی در یک اقدام که آن را پروژه بازسازی نامیده، لوانته GTS، لوانته تروفئو و گیبلی را به عنوان پرچم‌داران ایتالیا انتخاب کرده و پرچم این کشور را روی بدنه آن‌ها طراحی کرده است.

بویرنیوز: طی چند ماه گذشته شاهد شرایط بسیار سختی در سراسر جهان بوده‌ایم و ایتالیا بیشتر از بقیه کشورهای اروپایی درگیر بحران کرونا شده است. در حالی که این تجربه طولانی و دردناکی برای بسیاری از شهروندان این کشور بود، اما ایتالیا حین تحمل یکی از سخت‌ترین نبردهایی که تاکنون به خود دیده، یک غرور ملی را تجربه خواهد کرد. مازراتی به طور مشخصی ایتالیایی است و بسیار به میراث خود افتخار می‌کند. در حالی که ایتالیا کولوسئوم روم را با نورهایی به رنگ پرچمش تزئین کرده، مازراتی هم از این اقدام ملی حمایت کرده است.

مازراتی در این اقدام که آن را پروژه بازسازی نامیده، لوانته GTS، لوانته تروفئو و گیبلی را به عنوان پرچم‌داران ایتالیا انتخاب کرده و پرچم این کشور را روی بدنه آن‌ها طراحی کرده است. این رنگ‌آمیزی کاملا به صورت دستی روی کاپوت و سقف مازراتی‌های ذکرشده انجام شده است. در ابتدا، مازراتی سه لوانته تروفئو و دو لوانته GTS را با این رنگ‌آمیزی خاص انتخاب کرده تا در شهرهای اصلی اروپا، خاورمیانه و آفریقا نمایش داده شوند.

البته این آپشن ارزانی نیست و ۵۰۰۰ دلار هزینه دارد، و فقط در تعداد محدودی از مدل‌های مازراتی لوانته و گیبلی محصول ۲۰۲۰ با رنگ بدنه مشکی متالیک در دسترس است. مازراتی همچنین گفته این آپشن روی تمام مدل‌های سال ۲۰۲۱ این شرکت اعمال خواهد شد، و روی دیگر رنگ‌های بدنه هم در دسترس خواهد بود. البته مازراتی امیدوار است با نمایش این پنج مدل در سراسر دنیا، توجه مشتریان بیشتری را به این طراحی خاص جلب کند. این آپشن جذاب مخصوص صاحبان مازراتی است که می‌خواهند غرور ایتالیایی این برند را به رخ دیگران بکشند.

هنوز قیمت مدل‌های لوانته ۲۰۲۱ مشخص نشده، اما به زودی شاهد انتشار جزئیات بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

خودروبانک

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=321250
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما