سه شنبه 10 تیر 1399 - 20:54

بچه جهادی‌های خستگی‌ناپذیر/ دهه هفتادی‌هایی که به جنگ محرومیت می‌روند

گروه‌های جهادی این بار در بخش پاتاوه به مردم محروم کمک می‌کنند و برای رفع فقر و محرومیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

بویرنیوز:

بچه جهادی‌های خستگی‌ناپذیر/ دهه  هفتادی‌هایی که به جنگ محرومیت می‌روند+تصاویر

به گزارش بویرنیوز از یاسوج، در روزهای گرم تابستان که گرما انگیزه هر کار و فعالیتی را می‌گیرد و در اوج بیماری کرونا هستند جوانان و نوجوانانی که همچنان در سنگر مبارزه با فقر و محرومیت در حال مبارزه‌اند.

بچه جهادی‌های خستگی ناپذیر در این شرایط یا به جنگ آتشی که سرمایه استان را هدف قرار گرفته رفته‌اند یا داس برداشته و گندم و جو درو می‌کنند و در کاشت برنج کمک می‌کنند، یا برای محرومان سرپناهی بنا می‌کنند.

آنها این بار در پاتاوه به جنگ با مشکلات و معضلات و فقر و محرومیت رفته‌اند و برای عمران و آبادانی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

در همین زمینه مسوول گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) به اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت:  سرکشی به 7 خانه نیازمند بخش پاتاوه و انجام کارهای تعمیراتی اعم از کمک نیرو جهادی و کمک مصالح ساختمان از جمله (سیمان .ماسه.گچ.کاشی .سرامیک .بلوک .تیرچه) انجام شد. خانه‌هایی هم نیازمند تاسیسات لوله‌کشی بودند.

حمید پسنده عنوان کرد: این اقدامات با لطف خداوند متعال و حرکت‌های نیروهای جهادی حوزه مقاومت و خیرین گمنام صورت گرفت.

پسنده ادامه داد: یکی از همشهری‌ها در پاتاوه با مشکل فک مواجه و نیاز به جراحی داشت اما ناتوان از پرداخت هزینه عمل بود که با پیگیری‌ها به بیمارستان فوق تخصص 15 خرداد تهران اعزام و با حمایت موسسه مرهم جراحی شد.

وی بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در سه مرحله صورت گرفت و نیازمندان در 7 روستا بخش پاتاوه از این کمک‌ها بهره‌مند شدند.

  پسنده عنوان کرد: برداشت جو و گندم آغاز شده و گروه‌های جهادی مردم را در برداشت این محصولات یاری می‌کنند، آنها همچنین جهت کاشت برنج  به روستائیان مشارکت دارند.

وی عنوان کرد: دیداری با مسوول قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کشور و گروه جهاد شهید مفتح داشتیم و قول همکاری جهت ساخت مسجد در یکی از روستا‌های بخش پاتاوه داده شد.همچنین بسیج سازندگی استان ششمین دوچرخه کمکی را به ما تحویل داد که به یکی از نیازمندان اهداء شد.

مسوول گروه جهادی بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: اقدامات دیگری که گروه‌های جهادی انجام دادن خاموش کردن آتش در چند روستا بخش پاتاوه توسط جهادگران پایگاه های مقاومت بسیج است که از همکاری همه آنها تشکر و قدردانی دارم.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=321138
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما