دوشنبه 9 تیر 1399 - 10:49

وقتي شوراي شهر ياسوج همچنان لنگ حواشي داخلي خود است!/انتقاد بجاي رئيس کل دادگستري

جلسه اين هفته شوراي شهر ياسوج هم با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش بويرنيوز،‌ در اين جلسه نيز شاهد اتهام زني اعضاي شوراي شهر ياسوج به يکديگر و طرح موارد حاشيه اي بوديم.

ار اتهام زني به اعضا براي تصرف زمين گرفته تا بحث استخدام هاي بي ضابطه توسط برخي ديگر از اعضا بخش هايي از جلسه شورا را تشکيل مي داد.

اين پرداختن شورا به حواشي داد برخي از اعضاي خود شورا را درآورده و مدام از لزوم “عدم ورود به مسائل حاشيه اي و شخصي” و “کار براي رضاي خدا و رها کردن اختلافات” و مواردي از اين دست توسط برخي از اعضا گفته مي شود.

کار در برخي مواقع به جايي مي رسد که برخي از اعضا با قطعيت از عدم کارايي شورا گفته اند و حتي خواستار جمع آوري شورا و ورود استاندار هم شده اند.

البته دامنه گله مندي ها به همينجا ختم نشده، رئيس کل دادگستري نيز در خصوص حواشي شورا و ارتباط شورا با شهرداري گفت:

اختلافات شورای شهر یاسوج قابل پذیرش نیست

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با اختلافات موجود بین شهرداری و شورای شهر یاسوج گفت: اختلافات شورای شهر یاسوج به هیچ وجه قابل پذیرش نیست چرا که نتیجه این اختلافات وضعیت فعلی زیبایی شهر، فضای شهری و پرداخت نشدن حقوق کارگران است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص استخدام‌های بدون ضابطه در شهرداری یاسوج بیان کرد: مواردی از استخدام های رابطه ای در حال بررسی است. برای همه مدیران دستگاه‌هایی که استخدام بدون ضابطه داشتند پرونده تشکیل شده و در حال بررسی است.

به گزارش بويرنيوز، قطعاً موفقيت براي پيشبرد کار مردم در وهله اول هماهنگي و وحدت و همراهي داخلي خود اعضاي شوراي شهر و انجام درست وظيفه نظارتي و حمايت از شهرداري را مي طلبد،‌تا وقتي شوراي شهر درگير اين بحث ها و حواشي داخلي است بدون شک نميتوان انتظار اقدام قابل توجهي را از آنها داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=320914
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمدی گفت:

    متاسفانه برای شهر یاسوج باید متاسف بود که نه تنها شر بی کار هست بلکه از امکانات فرهنگی بسیاری رنج می برد مثل سینما – پست ماشین سواری – و سالن امفی تآتر و خیلی از امکانات تفریحی و گردشگری باید همت کرد

دیدگاه شما