چهارشنبه 4 تیر 1399 - 0:28

جعل و کلاهبرداری ۲۶ میلیاردی در یاسوج ( + جزئیات)

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از کشف ۲۶ میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری از حساب یک شرکت دولتی و دستگیری ۶ نفر در این رابطه خبر داد.

بویرنیوز ؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از کشف ۲۶ میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری از حساب یک شرکت دولتی و دستگیری ۶ نفر در این رابطه خبر داد.

سردار مهدی انصاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر این که شخصی طی ۲ فقره نامه جعلی منتصب به مقام قضائی مبلغ ۲۶ میلیارد ریال از حساب یک شرکت دولتی برداشت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و تعامل با نماینده حقوقی و حراست یکی از بانک‌ها پرینت حساب مقصد کلاهبردار را مورد بررسی قرار دادند.

سردار انصاری اضافه کرد: در بررسی مأموران مشخص شد، مبالغ برداشتی توسط شخص کلاهبردار به مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت خرید طلا، ۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بابت خرید ۴ دستگاه خودرو شامل: هایما، سوناتا، جک و سمند، ۵ میلیارد ریال به حساب خواهرش و مابقی مبلغ را به حساب خودش نزد بانک ملی واریز کرده است.

سردار انصاری با اشاره به این که دستور ممنوع الخروجی برای متهم اصلی پرونده صادر شد، بیان کرد: مأموران با انجام تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی متهم اصلی و ۵ متهم دیگر پرونده را دستگیر که متهمان در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و طلاهای خریداری شده توسط متهم به مقدار تقریبی ۴۵۰ گرم کشف و خودروها توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که متهمان دارای سابقه کیفری در زمینه جعل و کلاهبرداری می‌باشند، گفت: آن‌ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

کشف ۳۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویر احمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: ۳۸۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین در یک هفته گذشته در این استان کشف و ضبط شد.

سردار مهدی انصاری  با اشاره به اینکه در یک هفته گذشته با تلاش همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه طی ۲ عملیات جداگانه و غافلگیرانه ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شدند افزود: در این زمینه ۳۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی در ادامه بیان کرد: این مواد شامل تریاک و هروئین می‌باشد که در این رابطه ۴۲ نفر قاچاقچی دستگیر و ۱۰ دستگاه خودروی حمل مواد مخدر نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه ۲ تن و ۱۷ کیلو و ۸۵۵ گرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=320662
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باسلام این ضعف‌های سیستم بانکی وقضایی وشرکت مذکور است به موقع باید سیستم الکترونیک به روز رسانی نرم افزاری است استفاده نشده ونیروهای آموزش دیده ومتخصص بکارگیری نشده واطلاع رسانی نا کار بموقه نمی شود اگر احساس مسئولیت کنیم بادستگاه هوشمند سازی و پیشگیری وآموزش نیروها استفاده شود تا هر روز شاهد مشکلات جامعه هستیم

دیدگاه شما