سه شنبه 6 خرداد 1399 - 12:06

کرونا در یاسوج کیلویی چند؟+ تصاویر

نشست تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش بویراحمد در اوج شیوع ویروس کرونا نشان دهنده یک بی‌تدبیری محض بود.

بی‌تدبیری محض در یک مراسم تودیع و معارفه/ کرونا در یاسوج کیلویی چند؟+ تصاویر

به گزارش بویرنیوز، در حالی که نشست ستاد ملی کرونا هر هفته با حضور رئیس‌جمهور و استانداران و مسوولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود و همه بر رعایت نکات ایمنی و دستورات بهداشتی تاکید دارند و همچنین در نشست‌های ستاد استانی تاکید فراوان بر رعایت فاصله‌گذاری می‌شود اما در یاسوج مرکز استان شاهد عمل به چنین دستوراتی نیستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در نشست‌های ستاد کرونا در استان گلوی خود را پاره می‌کند و فریاد می زند که حتی اجازه ورود مسافر به استان به صورت محدود هم داده نشود اما مدیران زیر دست و زیر مجموعه وی عملا به دستورات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا بی‌توجه‌اند.

به گزارش فارس؛ در نشست تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش بویراحمد شاهد این بی‌توجهی و بی خیالی مسوولان مربوطه بودیم و مشاهده کردیم که چند روز قبل از برگزاری نشست آن را در بوق و کرونا کرده و عملا با زبان بی‌زبانی از مردم خواسته شده بود که در این نشست حضور پیدا کنند.

جمعیت حاضر به قدری گسترده بود که خیابان‌های اطراف آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مملو از پارک خودروهای حضار در این مراسم بود مراسمی که جایی برای سوزن انداختن نداشت.

مسوولان آموزش و پرورش استان و شهرستان در این خصوص بی تدبیری به خرج دادند و می‌‌توانستند بدون اطلاع قبلی و به صورت محدود و با حضور رسانه‌ها این نشست را برگزار کنند که چنین نشد و بی‌تدبیری دیگری را در استان در روزهای اوج کرونا شاهد بودیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319939
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما