پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 20:16

جزییات یک انتصاب پرحاشیه در کهگیلویه و بویراحمد!

حسن زاده رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: انتظار می رفت با توجه به این شرایط کرونا و اینکه ایام امتحانات است اخلاق را رعایت می کردند و تا پایان امتحانات صبر می کردند.

بویرنیوز،وی گفت : البته سال ۱۳۸۲ هم با آقای نیک نژاد مدیر کل وقت را با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده با زیر اب زنی در گچساران و در یک جلسه ریشه او را هم زدید .

حسن زاده بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان در این چند سال در بخش ها و مسابقات مختلف توانست رتبه های برتر زیادی را کسب کند، یک مدرسه شهرستان بویراحمد به اندازه کل استان در یک سال قبولی پزشکی داشته است برای تجهیز مدارس شهرستان بویراحمد با همراهی مدیرکل از بخش نوسازی کشور ۳ میلیارد تومان اعتبار گرفتیم.

رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد عنوان کرد: اقای زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا از صفر تا صد برای من سنگ تمام گذاشت که تقدیر و تشکر می کنم.

حسن زاده که از این انتضاب ضرب العجلی گلایه مند بود گفت: افتخار می کنم که برادر تنها شهید امیر استان هستم و با تمام توان برا حفظ ارزشهای نظام در همه پست های مدیریتی پای کاربودم.

حسن زاده گفت: نماینده فعلی استان روشنفکر هیچ نقشی در برداشتن من نداشته است از ایشان تشکر می کنم، به خاطر دانش آموزان و اینکه ایام امتحانات است اجازه می دادید به پایان برسد و بعد انتصاب انجام می شد، دیروز مجلس تمام شد و امروز اعلام کردندباید بروم.

وی خطاب به رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: هر لحظه و هر ساعت که بخواهید من در کنارت هستم و همراهی می کنم، همیشه از انتقالی هایی که در شورای آموزش و پرورش انجام می شد از بویراحمدی ها دفاع کردم.من فریاد تابلوی بویراحمد بودم.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این جلسه  بیان کرد:

صداقت باعث رشد و بالندگی هر فرد می شود اگر صداقت نباشد مدیر وجاهت اجتماعی پیدا نخواهد کرد، مشورت شاخصه اصلی یک مدیر است امانتداری نیز دیگر ویژگی یک مدیر است خیانت در امانت بزرگترین خیانت به مردم است.
وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده و گفت: رهبر انقلاب در این بیانیه  به تبیین دستاوردهای چهار دهه انقلاب در همه زمینه ها اشاره کردند و توصیه هایی داشتند که جهادی بزرگ برای ساختن ایران اسلامی می خواهد این جهاد بزرگ بدون جهاد علمی تحقق پیدا نمی کند .

دلشاد ادامه داد: تزکیه همراه با تعلیم مهم است رهبر انقلاب در این بیانیه ظرفیت ها را بیان کردند و از جوانان صحبت کردند، جوانان یک ظرفیت بزرگ هستند باید از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: تنها مسیر توسعه هر کشوری تربیت نیروی انسانی متناسب با الگوی اسلامی ایرانی است این مورد جز در آموزش و پرورش تحقق پیدا نمی کند آموزش پرورش یک نهاد اجتماعی است.

دلشاد ادامه داد: برای یک حرکت همه دستگاه ها باید دست به دست هم دهند، امکان اشتباه از آموزش و پرورش وجود ندارد زیرا کسانی را ما تربیت می کنیم که اگر اشتباه کنیم به خودمان بر می گردد..

معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ما فرهنگی هستیم و باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم فرهنگی یعنی ادب علم و فرهنگ.نقش معلمان اساسی است امیدوار هستیم این بلای کرونا از بین برود البته حسناتی هم داشت.

وی افزود: آقای حسن زاده شخصیتی اخلاقی و دارای صداقت و صراحت کلام هستند که اینها خصلت های یک انسان بزرگ میباشد و از خدمات این بزرگوار کمال تقدیر و تشکر به عمل می آید.

اردشیر یاری بیان کرد: ایل بویراحمد را پیشانی استان می دانم، گجستان و تنگ تامرادی را افتخار استان می دانم ما یک استان هستیم پیوند سببی و نسبی داریم اگر جزیره ای فکر کنیم قطعا ضرر خواهد داشت باید یک استان هم دل داشته باشیم، همه پتانسیل های استان می توانند در کنار هم قدرت عظیم باشند اگر انگور سی سخت شیرین است نفت گچساران این کشور را می چرخاند بیشترین فامیل را من در ایل جلیل دارم برای این طوایف ارزش قائل هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319847
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما