چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 18:45

علت شیوع گسترده کرونا در اهواز مشخص شد/احتمال خطر جدی برای کهگیلویه و بویراحمد در عید فطر!

سخنگوی دولت گفت: علت اصلی شیب صعودی ابتلا به کرونا در خوزستان تجمع مردم در مراسم‌های عزاداری و عروسی و تعطیل نکردن تجمعات است.

به گزارش بویرنیوز‌، علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز در پایان جلسه هیات دولت گفت: مراعات فاصله‌گذاری اجتماعی قطعاً مورد نیاز است و اگر به همین سیاق جلو برویم مواجه ما با یک اپیدمی جدید، مواجه بعدی خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت استان خوزستان در شیوع کرونا اظهار داشت: امیدواریم مردم خوزستان نیز با تجربه تلخ اخیر مراعات بیشتری داشته باشند.

«امروز گزارشی که از علت شیوع گسترده کرونا در این استان ارائه شد، نشان داد که به دلیل رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی، حضور مردم در مراسم‌های عزاداری و عروسی و تجمعات دیگر سبب افزایش مبتلایان شده است.»

سخنگوی دولت همچنین به در پیش‌رو بودن عید فطر اشاره کرد و افزود: ما به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در عید فطر هم نیازمندیم و باید همین روند را ادامه دهیم.

به گزارش بویرنیوز‌، با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و به روال هر ساله قطعاً شاهد حضور هموطنان استان های جنوبی و گرمسیر در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

با توجه به نبود محدودیت های جدی اولیه و اکتفا به تب سنجی که راه قطعی و مطمعنی برای شناخت مبتلایان نیست از هم‌اکنون بین این می رود که حضور گسترده مسافران موجب بروز خطرات جدی برای استان باشد.

ضروری است ضمن اعمال محدودیت های سختگیرانه تر و الزام مسافران به رعایت همه پروتکل های بهداشتی، مدیریت قابل قبولی برای این دوره داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319669
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما