سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 10:37

بلاتکليفي يک مجتمع تجاري در مرکز ياسوج/دردسر براي مردم(+عکس)

۳۲ ماه از کلنگ زنی احداث مجتمع بزرگ تجاری -تفریحی خلیج فارس یاسوج می‌گذرد ولی هنوز سنگ روی سنگ نگذاشته‌اند و تنها مرکز شهر را به حلبی آباد تبدیل کرده‌اند.

به گزارش بويرنيوز، 24 مردادماه 96 با حضور سید موسی خادمی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد،  قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و برخی دیگر از مسئولان کشوری و استانی احداث مجتمع تجاری – تفریحی خلیج فارس واقع در میدان هفتم تیر یاسوج کلنگ زنی شد که بعد از گذشت 32 ماه از آن زمان هنوز خبری از اجرایی پروژه نیست.

قرار بود این پروژه در 10 طبقه و با زیربنای 26 هزار مترمربع با مشارکت بنیاد توسعه عمران موقوفات کشور و سرمایه گذار بخش خصوصی با سه طبقه پارکینگ به متراژ 9 هزار متربع و مابقی طبقات شامل هتل آپارتمان، رستوران و شهربازی در مدت زمان 42 ماه ساخته شود ولی از این زمان 32 ماه گذشت ولی پروژه اوقاف و امور خیریه هنوز اندر خم حلبی‌های محصور شده مانده است.

عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین تکلیف پروژه مجتمع تجاری خلیج فارس یاسوج در کمترین زمان ممکن شد و افزود: در صورت بی توجهی اوقاف و امور خیریه این محل برای اجرای پارکینگ تحویل شهرداری یاسوج می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: شرکت خلیج فارس پیمانکار پروژه اوقاف در میدان هفتم تیر یاسوج به کار خود ادامه می‌دهد و به زودی با رایزنی با بنیاد توسعه و عمران موقوفات مشکلات این طرح برطرف می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله جنتی‌پور هزینه پروانه ساخت این پروژه را 40 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: با عادی شدن وضعیت بیماری کرونا عملیات اجرایی این پروژه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش تسنیم پروژه مجتمع تجاری – تفریحی اوقاف و امور خیریه واقع در میدان هفتم تیر یاسوج در 10 طبقه به زیربنای 26 هزار مترمربع شامل هتل آپارتمان، پارکینگ، رستوران گردان و بیش از 342 واحد پارکینگ، 115 واحد تجاری، 26 چشمه سرویس بهداشتی، 31 واحد اقامتی و واحدهای مسکونی و اداری احداث می‌شود.تسنيم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319364
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خخخ مه ایشا بچییت

دیدگاه شما