سه شنبه 5 فروردین 1399 - 18:17

پلمپ 7 واحد صنفی در یاسوج در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا

رییس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویر احمد گفت : گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری بازرسین اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات نوروز در قالب شیفت های صبح و عصر بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند نمود.

به گزارش بویرنیوز، حسین پور از تعطیلی و پلمپ 7 واحد صنفی که مسائل و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکردند خبر داد و افزود: باعنایت به تاکید رییس جمهور محترم در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین تصمیمات جلسه شورای تامین استان ودر راستای مسئولیت های اجتماعی ، کلیه واحدهای صنفی به ‌جز صنوف خبازان، میوه وتره بار، مرغ و ماهی، قصابان ، خواروبار فروشان، داروخانه ها و فروشندگان اقلام بهداشتی می‌بایست تا 15 فروردین ماه فعالیت صنفی خود را متوقف نمایند.

وی ادامه داد: به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکانهای پر ازدحام، گشت مشترکی باحضور بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان، اتاق اصناف مرکز استان، تعزیرات حکومتی، یگان امداد نیروی انتظامی و مرکز بهداشت ، تشکیل و واحدهای صنفی را که نسبت به این مصوبه اقدام ننموده بودند، تذکرات لازم اعمال وتعداد 7 واحد صنفی نیز پلمپ گردید.

رییس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن همراهی با این گروه نظارتی بیان داشت : گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان باهمکاری بازرسین اتاق اصناف،تعزیرات حکومتی واماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات نوروز درقالب شیفت های صبح و عصر بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند نمود.

حسین پور تصریح کرد : کلیه فروشندگانی که براساس این مصوبه فعالیت صنفی آن‌ها در حال انجام است می‌بایست موازین بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل واحد خود داشته ، درغیر این‌صورت از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

رییس سازمان صمت بیان داشت : برخود لازم میدانم از اصناف غیر ضرور که تمکین و همکاری لازم داشته و نسبت به تعطیل نمودن مغازه خود اقدام نموده اند ، تقدیر و تشکر نماییم.

وی از همشهریان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش نمایند.

اخبار مرتبط

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318261
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسوجی گفت:

    مسولین محترم در خواب خرگوشین، فروشگاه رفاه شعبه راهنمایی کلا شلوغ و منبع پخش و انتشار ویروسه،

  2. دیوید گفت:

    بخدا همش شعاره تا حالا بیش از ده مورد اطلاع دایم یه مغازه بسته نشده هیچ مابقی هم دیدن دارن فعالیت میکنن اونا هم باز کردن شما تشریف بیارین تو بلوار عدل ببینید چند بنگاه و تشخیص رنگ خودرو بازه اونایی که علنی بازه هیچ مابقی هم یه قفل زدن دکوری داخل مغازه نشستن خدارشک

دیدگاه شما