پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 20:04

هشدار به مردم کهگیلویه و بویراحمد/مرگ یک بیمار کرونایی در استان

نوروز امسال در ایران و بسیاری از کشورها با شرایط ویژه ای روبرو هستیم که نمونه اش را کمتر و یا اصلأ ندیده ایم.

به گزارش بویرنیوز، این روزها همه فکر و ذهن ها بحث از کرونا است و در کهگیلویه و بویراحمد هم شرایط به سان دیگر استان ها غیر عادی است.

در کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه مردم هنوز در حدی که باید و شاید به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی پی نبرده اند و همچنان شاهد شلوغی شهر و دید بازدید خانواده ها  هستیم.

شرایط قومیتی استان و پیوست های عاطفی مردم در این استان سبب شده است همچنان شاهد دید و بازدید ها باشیم و همه به زعم اینکه محیط خانواده ها امن  هستند به دید و بازدید ها می پردازند.

نباید این بیماری را ساده انگاشت و اگرچه نباید استرس داشت اما برای اطمینان از سلامت خود و عزیزانمان باید به دستور العمل های بهداشتی عمل کنیم.

امروز خبر فوت یکی از بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد مخابره شد و این تلنگری است تا بدانیم اگر رعایت نکنیم ممکن است برای ما و عزیزانمان این اتفاق رخ دهد.

از طرفی محدودیت منابع بهداشتی و پزشکی نیز این اخطار را می دهد که اگر رعایت نکنیم ممکن است فاجعه ای رخ دهد که جبران آن ممکن نباشد.

وقت برای دید و بازدید داریم، برای خرید هم فرصت هست بیایید تا فرصت زندگی بی خطر و بدون استرس را به دیگران هم هدیه بدهیم و باری بر دوش جامعه درمانی نباشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318192
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ان شاءالله خدا به خیر کنه

  2. مهدی گفت:

    با وجود مسئولین بی کفایت استان فاجعه حتما میاد مثل فجایع دیگه که با جود امکان برای پیشگیری ولی همیشه گرفتارش میشیم.

دیدگاه شما