یکشنبه 25 اسفند 1398 - 10:07

واکنش نماینده بویراحمد و دنا به رایزنی برخی سیاسیون درخصوص اعتبارات کرونایی

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و سایر نهادهای کشور منابعی برای مبارزه با کرونا در سطح ملی در اختیار وزارت بهداشت قرار می دهد که بخشی هم به استان ها می رسد و جذب این منابع مربوط به رایزنی و ارتباطات فرد خاصی نیست.

به گزارش بویرنیوز، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی  در خصوص شرایط روزهای اخیر و فراگیرشدن ویروس کرونا در کشور و استان گفت: همه باید از خداوند متعال درخواست کنیم این بلای جهانی به نام ویروس کرونا را که کشور ما هم از آن بی بهره نبود و تلفاتی هم داشتیم، هر چه زودتر از بین ببرد

غلام محمد زارعی بین کرد: در عرصه همگرایی و همبستگی در سطح ملی نمایشی از قدرت و مسئولیت پذیری همه بخش های کشور را به نمایش گذاشتیم.

زارعی ادامه داد: شرایط هر روز به گونه ای به پیش می رود که مدیران بخش های مختلف تسلط خوبی بر کنترل و درمان این بیماری و بیمارانی که به این ویروس آلوده شدند،دارند.

وی افزود: این نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران است و به فرمایش مقام معظم رهبری همایشی برای مبارزه با توطئه های دشمن در حوزه های اینچنینی است که در جهان رخ می دهد.

زارعی ادامه داد:  با تعاملی که در سطح استانی و ملی داریم،به مرحله ای رسیدیم که داریم ویروس را کنترل می کنیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  یکبار با شخص وزیر و معاون وی دیدار داشتم، وزارت بهداشت منابع، اعتبارات و تجهیزات لازم را تامین کردند.

زارعی ادامه داد: در استان ما تعامل به روز و به موقعی وجود دارد تا همپای سایر مناطق کشور اوضاع را مدیریت و کنترل کنیم تا کمترین آسیب را از این ویروس در سطح استان شاهد باشیم.

وی گفت: خوشبختانه با پیگیری های که در گذشته انجام شد، بیمارستان جلیل راه اندازی شد و اکنون این بیمارستان به عنوان بیمارستان خاص درمان کرونا ویروس اختصاص پیدا کرد.

زارعی خاطرنشان کرد: این فضای آماده، تجهیزات و امکانات پیشرفته خود فاکتوری برای امکان بخشی به مدیریت بهتر است.

وی افزود: در سطح استان،این تنها بیمارستان قرنطینه، درمان و کنترل بیماری کرونا معرفی شد ؛خدماتی هم که انجام می شود، به دلیل تجهیزاتی است که در گذشته در اختیار بیمارستان قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه اکنون همه جهت گیری های کشور به سمت تامین منابع مورد نیاز برای پاسخگویی به نیازهای حوزه سلامت است، تصریح کرد: منابعی که به وزارت بهداشت اختصاص داده می شود، چه از سوی دولت،بیمه سلامت،خزانه داری کل و و چه از محل های دیگر، اعتبارات هنگفتی است و به موازات این تخصیص ها، بخشی از این اعتبارات هم به استان ها اختصاص داده می شود تا بتوانیم نیاز استانها را تامین و مدیریت مبارزه با بیماری را به جلو ببریم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در واکنش به شائبه تلاش افراد خاص در کمک به جذب اعتبارات میلیاردی وزارت بهداشت به حوزه سلامت استان،  تصریح کرد: همانگونه که عرض شد، دولت و سایر نهادهای کشور منابعی برای مبارزه با کرونا در سطح ملی در اختیار وزارت بهداشت قرار می دهد  که بخشی هم به استان ها می رسد و جذب این منابع مربوط به رایزنی و ارتباطات فرد خاصی نیست.

زارعی گفت: این کمک و تخصیص ها به صورت معمول و روتین است، مطابق شرایط و نیازهای هر استان برای مبارزه، کنترل و درمان بیماری کمک می شود.

وی افزود: همه این اعتبارات در راستای کمک ملی است و ارتباطی به رایزنی افراد ندارد و کسی که این کمک ها را نتیجه رایزنی خود مطرح می کند بیشتر دنبال بده و بستان های سیاسی است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:در سطح کشور همه امکانات و منبع انسانی در راس آنها فرمانده معظم کل قوا بسیج شده و در حال خدمت به مردم هستند و به هیچ وجه این کمک ها به فرد یا شخصی ارتباطی ندارد.صبح زاگرس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318088
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدا خیرت بده که بیمارستان جلیل روپیگیری و افتتاح کردی وگرنه باید بیماران رو داخل سوله های ورزشی بستری میکردن

  2. ناشناس گفت:

    خدا خیرتون بده که بیمارستان رو افتتاح کردی و استخدامات ادمای بیسواد که خدارا شکر اخراج هم شدن خرابش کرده بود .دستتون دردنکنه پول دولت دیگه

  3. ناشناس گفت:

    درود برشما زارعی ک بویراحمد دوسال دیگه میفهمند ک شما چ انسان باصداقت واهل عمل بودید

  4. ناشناس گفت:

    ساده اندیشان میگن بیمارستان جلیل را راه اندازی کردی برای کرونا در حالی که در تمام استان ها دولت بیمارستان هایی رو در نظر گرفته و این مربوط به شخص خاصی نیست

  5. ناشناس گفت:

    زارعی انسان بزرگی است.

  6. Mmmmnnnn گفت:

    کسی نگفت آفای زارع بیمارستان جدید رو برای کرونایی ها تکمیل کرد ، بلکه گفته شده بیمارستان جدید که با پیگیری های زارعی تکمیل شده بود، توسط علوم پزشکی بعنوان بیمارستان معین جهت درمان بیماران کرونایی مشخص شد.
    لطفا اول مطلب رو بخون ، بعد نظر بده

دیدگاه شما