پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 18:52

ادعای استاندار کهگیلویه و بویراحمد: تعداد زیادی از مبتلایان کرونا در استان فامیل هستند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این 26 نفری که در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویروس کرونا مبتلا شدند، از بستگان همدیگر هستند.

به گزارش بویرنیوز، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز ( پنجشنبه 22 اسفند ماه 98) در نشست مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، با اشاره به آمار مراجعین به مراکز درمانی استان اظهار کرد: آمار مراجعه افراد به مراکز درمانی استان 3400 نفر بوده که این آمار بسیار سنگین است چراکه استان‌های درگیر این ویروس این تعداد مراجعه به مراکز درمانی را نداشته‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  گفت: از این تعداد مراجعه کننده 250 مورد مشکوک بودند  که تنها 83 نفر بستری شدند که از این تعداد 26 نفر بیمار داشتیم.

وی با بیان این‌که همه افراد مبتلا اهل استان هستند افزود:  اما نکته مهم و قابل توجه این است که از 15 مورد از 26 مورد مبتلا در استان از بستگان 11 نفر قبلی هستند که به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان مراجعه کردند و این زنگ خطری برای استان است که مردم باید رعایت کنند و بی‌دلیل به مراکز درمانی مراجعه نکنند. اینها با هم در ارتباط بودند و به این ویروس مبتلا شدند و هیچ ربطی به افراد غیربومی ندارند. بلکه همین ها در استان‌های دیگر یا دانشجو بودند و یا هم کارگر و کارمند بودند.

به گزارش بویرنیوز،جزئیات ۲۶ کرونایی قطعی استان کهگیلویه و بویراحمد بدین ترتیب است:

🔹بویراحمد ۱۶ نفر: ۹ مرد و ۷ زن

🔹کهگیلویه ۷ نفر: ۵ مرد و ۲ زن

🔹چرام ۲ نفر: ۲ زن

🔹گچساران ۱ نفر: یک زن

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317996
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما