پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 11:03

افشاگری سنگین مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان بویراحمد در خصوص برکناری اش و مسائل دانشگاه علوم پزشکی!

متأسفانه در این مدت جهت طرح پیشگیری از کرونا حتی ۱ ریال هم تا کنون از طرف دانشگاه به حساب شهرستان بویراحمد پرداخت نشده و به همین دلیل و اینکه متأسفانه بعد از انتخابات مجلس بعضی از مسئولین محترم دانشگاه به جای تمرکز بر پیشگیری از بیماری کرونا و تأمین سلامت مردم بر تسویه حساب‌های سیاسی تمرکز نموده بودند و اینجانب نیز به عنوان یکی از دلسوزان سلامت مردم به هیچ عنوان راغب به ادامه فعالیت با این شرایط و به خطر افتادن بیش از بیش سلامت مردم شریف و آن هم صرفاً به خاطر حضور بنده در آن جایگاه نبودم و خداوند بزرگ را شاکرم که سنگینی این مسئولیت خطیر از دوش این حقیر برداشته شد.

«سید نورالدین حسینی گوشه» مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان بویراحمد است که گفته می‌شود به دلیل پایان مأموریتش پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد جای او را به «محمد یزدان پناه» داد.

به گزارش بویرنیوز، سیدنورالدین حسینی گوشه مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان بویراحمد با ارسال متنی دلایل رفتنش را تشریح کرد و نوشت:

سلام و عرض ادب خدمت تمامی همکاران و دوستان گرامی.

اکنون که با صلاحدید سرپرست محترم دانشگاه از ادامه مسیر خدمتگذاری به عنوان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد بازماندم برخود لازم می دانم از تلاش وافر تمامی همکاران عزیز از بهورزان، مدیران، پزشکان و نیروهای بهداشتی، درمانی، نیروهای اداری مالی و پشتیبانی، معاون هیات رئیسه محترم دانشگاه بالاخص معاونین محترم بهداشت و توسعه و همچنین سایر عزیزانی که در این مدت تمام تلاش خود را جهت ارتقاء شاخصهای بهداشتی و تأمین سلامت مردم شریف بکار بستند از صمیم قلب تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

امید است که همگان همچنان با جان و دل در این مسیر قدم برداریم و هیچگاه سلامت مردم را فدای طائفه گری، منطقه گرایی، سیاست زدگی و غرض ورزی‌های نابجا نکنیم.

خوشحالم که در این مدت کوتاه به رغم تمامی ناملایمات و فشارهای مالی، تبعیض‌های منطقه‌ای و شهرستانی در توزیع اعتبارات دانشگاه و … با همکاری شبانه روزی شما عزیزان در جهت حل مشکلات سیستم بهداشت شهرستان و دریافت سهم اعتبارات به حق شهرستان در پزشک خانواده روستایی و شهری از طریق افزایش عملکرد حدود دو برابری و خدمات رسانی به مردم شریف شهرستان تلاش وافری صورت گرفت و خوشحال‌تر اینکه به هیچ عنوان حاضر نشدم که با سلامت مردم معامله کنم.

همچنین از محضر شریف تمام عزیزانی که در این راه پر فراز و نشیب و در جهت ارتقاء شاخصهای بهداشتی شهرستان گاها باعث ناراحتی و کدورت خاطر ایشان شدم صمیمانه پوزش می‌طلبم.

به امید روزی که مبنای ارزیابی مدیران شاخص و عملکرد ایشان باشد نه پیام‌ها و تماس‌های بی پایه و اساس از طرف بی خردان و یا برون داد جلسات شبانه ناآگاهان به منافع ملت بزرگوار.

همچنین لازم هست از کلیه پرسنل عزیز مرکز بهداشت در این شرایط حاد بیماری «کرونا» تمام تلاش خود را در جهت کنترل این بیماری انجام دادند تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم و اینجانب شرمنده تمامی این عزیزان هستم که در این شرایط نتوانستیم به نحو کافی وسایل حفاظت فردی را در اختیار پیش قراولان این جبهه قرار دهیم.

با توجه به گلایه بعضی از همکاران در این چند روز در خصوص عدم تأمین وسایل حفاظت فردی، لازم هست به اطلاع عزیزان برسانم که به دلایل نامعلوم و مبهم و علی رغم پرداخت مبالغ صد میلیونی و … به بعضی از شهرستانهای که از نظر جمعیت ۱۰ درصد شهرستان بویراحمد هم نمی‌شوند، متأسفانه در این مدت جهت طرح پیشگیری از کرونا حتی ۱ ریال هم تا کنون از طرف دانشگاه به حساب شهرستان بویراحمد پرداخت نشده و به همین دلیل و اینکه متأسفانه بعد از انتخابات مجلس بعضی از مسئولین محترم دانشگاه به جای تمرکز بر پیشگیری از بیماری کرونا و تأمین سلامت مردم بر تسویه حساب‌های سیاسی تمرکز نموده بودند و اینجانب نیز به عنوان یکی از دلسوزان سلامت مردم به هیچ عنوان راغب به ادامه فعالیت با این شرایط و به خطر افتادن بیش از بیش سلامت مردم شریف و آن هم صرفاً به خاطر حضور بنده در آن جایگاه نبودم و خداوند بزرگ را شاکرم که سنگینی این مسئولیت خطیر از دوش این حقیر برداشته شد.

و البته افتخار می‌کنم که با وجود محدودیت‌های مذکور تا کنون حدود ۱۰۰ میلیون تومان از سایر اعتبارات شهرستان جهت خرید وسایل حفاظت فردی جهت همکاران و خرید تجهیزات غربالگری هزینه کردیم و بعضی در اختیار همکاران قرار گرفت و بعضی دیگر نیز ان شاء الله در چند روز آینده در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت.

در پایان برای همه بزرگواران از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.
—————————————-
برادر کوچک شما
سید نورالدین حسینی گوشه
22 اسفند ماه 98

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317983
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بزرگ۰۰۰ گفت:

    فک کنم بیشتر بخاطر پست ناراحتی استان در وضعیت مطلوب قرار داشته تا الان گفتی، پولی تزریق نشده پس معلومه کاری برا کرنا نکردی

  2. ناشناس گفت:

    موفق وسربلند باشید . مطمئنا جایگاه شما نزد خدا محفوظ است.
    وکسانی که براساس سیاسی زدگی کارها را جلو می برند شکست خوردگان صحنه عملند.شما هرجا باشید مثمرثمر خواهید بود.

  3. ناشناس گفت:

    آقای دکتر یزدانپناه باید در رسانه ملی نسبت به بی توجهی به سلامت مردم و عدم تخصیص اعتبار به شبکه درمان مطابق با آنچه که مدیر سابق بیان کرده اند باید تو ضیح دهد آیا سلامت مردم را با سیاسی کردن میتوان به بازی گرفت . آیا در این شرایط حساس جای سیاسی کاری هست از خدا بترسید مطمعنا این روزها میگذرد و این خیانت را که عنوان شده توسط مدیر سابق مردم از یاد نمیبرند باید بر چنین مدیریتی اشک ریخت و ناله کرد و مجلس عزا گرفت اگه اینچنین عملکردی صحت داشته باشد . ( خدایا ……. پناه می بریم به شما از دست چنین عملکردهای در این روزهای حساس…. ) و شیر مردان سپاه در راس ان سردار دلسوز خرم دل و استاندار و فرماندار دلسوز و زحمت کش را می بینیم که شب و روز ندارن برای سلامتی مردم تلاش میکنند واون وقت در شبکه سلامت و بهداشت استان اینچنین سیاسی کاری میشه .

  4. ناشناس گفت:

    چرا سیاست بازی تا این مرحله رسیده علوم پزشکی استان کار اصلی خود را فراموش کرده کاملا سیاسی شده

  5. ابراهیم دانش یاسوج گفت:

    با وجود آنکه این بیماری در استان های هم جوار ما از جمله فارس و اصفهان شیوع گسترده‌ای داشته ولی در شهر ما خوب کنترل شده این نشان درایت مسئولین ما می باشد و جای بی انصافی که دراین بین از بقیه مسئولین به عنوان زحمتکش یاد کنیم و دکتر یزدان پناه را که خود وهمکارانش در خط مقدم هستند مورد حمله قرار دهیم.

  6. حقگو گفت:

    چرا الان داری میگی؟ اگه دلسوز بودی تا الان یه چیزی می گفتی! نه الان که از این پست رفتی

  7. ناشناس گفت:

    جناب بزرگ بیسواد کرنا نه،،کرونا،دوهفته اینده وظعیت مطلبوب رو خواهی دید،درضمن در دهه اخیر هیچ مدیری با توانمندی و درایت مهندس حسینی در دانشگاه نبوده و تا ۴ سال اینده هم به چشم نخواهد دید

  8. Saeid گفت:

    چرا وقتی اقای یزدانپناه هنوز استعلامات و صلاحیتش از سوی منابع ذیربط تایید نشده هنوز دراین پست کلیدی مانده اند؟؟ ایا بهترنیست سریعا تصمیماتی درراستای سلامت وخدمات بهتربه مردم اتخاذشود؟؟؟

  9. محمد گفت:

    مرد اونیه که قبل از اونی که بیرونش کنن بیاد حرف بزنه
    نه الان که انداختنت بیرون بیای حرف بزنی…

  10. محمدمهدی گفت:

    خوبتون ایکنن

  11. ناشناس گفت:

    بهتر که رفتی خودت هم سیاسی بازیهایی راداشتید

  12. ح :ن گفت:

    با سلام انشالا موفق و سربلند باشيد دكتر يزدانپاه بيشتر از اين از دستش بيشتر كارى بر نمياد و هنوز نزديك يك ساله حكمش سرپرسته و رياستش تأيد نميشه افرادى در استان از قديم تا الان بوده اند و خواهند آمد كه فقط براى عقده گشايى مى آيند و ميروند دريغ از يك كار مثبت در دروران رياستشان فقط عزل ر نسب را ياد گرفته اند و بس ؟؟

  13. لوداب گفت:

    بنظرم تواین موقع حساس که مردم باکرونادست وپنجه نرم میکننداین کاردرست نبود..ودرضمن درانتخابات فقط یزدانپناه فعالیت انتخاباتی داشت

  14. کوروش گفت:

    برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسینی برای شما آرزوی موفقیت وسر بلندی را از خداوند بزرگ می طلبم. به آدم های دورو مثل دکتر یزدان پناه که هدفش پست ومقام است نه خدمت به مردم است بایستی دوری نماید. که چوب خدا صدا ندارد

  15. شهروند گفت:

    آغاز مدیریت طایفه ای .
    البته یزدان پناه با انتصاب اعضای خانوده خود به جای رییس قبلی ، مدیریت بهداشت شهرستان بویراحمد را از طایفه گرایی رد کرده و بهتره بگیم مدیریت خانوادگی .
    خدا بخیر کنه آخرشو .

  16. ناشناس گفت:

    چرا یزدان پناه برادرشو گذاشت جای حسینی… یعنی پارتی بازی شروع شد؟ آقای جدید سابقه کاریشون چیه… خدا رحم کنه

  17. ناشناس گفت:

    در اینده تفاوت مدیریت اصولی و علمی جناب مهندس حسینی رو با مدیریت انتخاباتی خواهید فهمید ،هرچند اثرات مطلوب عملکرد ایشان در حوزه سلامت و …درماههای اینده در مرکز بهداشت استان و دانشگاه خودش را نشان خواهد داد،اما زحمتش بردوش ایشان بود و شیرینی و نام‌نشانش به کام دیگران خواهد رفت

  18. ناشناس گفت:

    علوم پزشکی یکی از مخوف ترین مافیای پست و مقام و ساسیت بازی را داره …حتی امضای یک نامه ساده هم کلی دوندگی و پارتی بازی میخواد.
    من خودم پرسنل درمان هستم .خدا کنه بقیه ادارات بهتر از ما باشن

  19. محمودی گفت:

    بزرگواری چرا قبلا چیزی نگفتی و اعتراضی نسبت به شرایط نداشتی پس خودت پست و موقعیت رو دوست داشتی الانم دکتر یزدانپناه داره تلاش میکنه و هیچ کوتاهی نمیکنه

  20. داوودی گفت:

    ایشون برادرشون نیستن.فرزندسردارشهیدیزدانپناه هستند.خانواده یزدانپناه بسیاربزرگ هست وگاهن قرابت نسبی هم باهم ندارن.شماکه نمیشناسیدبرچه اساس میگین برادرشون هستن هوایی حرف نزنید.متشکرم

  21. برهمن گفت:

    ایشون از خانواده دکتر یزدان پناه رییس دانشگاه هستن. عموزاده…..

  22. ....mmm گفت:

    جناب مهندس حسینی یکی از بهترین مدیران شهرستان بودند که توانایی وعملکردشان ار یزدانپناه ریسس دانشگاه خیلی بهتر بود سید انسانی پاک دست شریف ومردمی بودند که تسلط کامل بر اوضاع شهرستان داشتند ویکی ازبهترین مدیران شورای اداری شهرستان بودند توانا ودانا انشالله هرجاهستند بدرخشند وروشنایی بخشند

  23. اصلاحات گفت:

    اقای یزدانپناه شما با این کاراتون دارین لطمه به استان می زنید در بحث کرونا صدای همه رو در اوردین حتی توانایی تامین لوازم بهداشتی برا همکاراتون رو ندارین از اینور هم دارین سیاسی و خانوادگی برخورد می کنید. این مسولیت در نزد شما امانت هست و مردم هم بیدار و متوجه. اقای استاندار اگر واقعا دلسوز هستین ورود کنید.

  24. شهرام گفت:

    بعضی ها مغرضانه صحبت می کنند ، اتفاقا اشخاصی به مسائل سیاسی دامن می زنند که براشون خیلی سخته بعد از مدتهای مدید به دلیل مدیریت ناکارآمدشان عزل شوند و بدون کوچکترین اطلاعی ازمدیر جدید و توانایی های علمی ، اخلاقی و مدیریتی ایشان وارد بحث های غیر اخلاقی می شوند. بدانید دکتر محمد یزدان پناه چیزی از پدر شهیدش کم ندارد که در سن ۲۰ سالگی یکی از فرماندهان به نام و از خط شکنان دفاع مقدس بوده اند.

  25. ناشناس گفت:

    به نظرم من اون استانداری که کارشناس علوم پزشکی بود
    دعوت به مناظره میکرد الان میتونه کو رونا را شکست بده
    تورا به خدا خبرش کنین
    به خدا وضعیت خیلی خرابه
    جناب کارشناس لطفا یه کاری کن

  26. صادق گفت:

    وقتی میخواهند مدیریت جدید را تخریب کنید حرفی برای گفتن نیست جز اینکه هم فامیل با دکتر یزدانپناه هستند.
    این یعنی تایید ایشان. زیرا بهانه دیگری برای هجمه نیست.
    جناب دکتر محمد یزدانپناه فرزند سردار رشید اسلام شهید نوراله یزدانپناه هستند. شهیدی که رهبر انقلاب به مناسبت شهادتشان پیغام فرستادند. و حقا که فرزند آن شهید بزرگوار خلق و خوی ایشان را به ارث برده اند.
    پیش از این عملکرد وی برای هرکس او را میشناسد معلوم و آشکار است. عزیزان اگر با خواندن این خبر دغدغه ای در شما ایجاد شده من شما را دعوت میکنم درباره ایشان تحقیق کنید تا بر شما بزرگواران ثابت گردد که این انتصاب بر اساس شایسته سالاری بوده. یک نیروی جوان‌،تازه نفس، انقلابی،جهادی،دلسوز،پای کار،متعهد،شایسته بر سر کار آمده. چرا عده ای اینقدر ناراحت هستند؟
    این آقای حسینی اگر دغدغه مردم را دارد باید خوب درک کند که الآن وقت هجمه نیست. اگر نگران خدمت است در این شرایط حساس آرامش تیم بهداشت که در خط مقدم جبهه مبارزه با بیماری هستند را برهم نمیزد. و اگر کمک نمیکند حداقل موجبات ناراحتی نیرو های خدوم را فراهم نکند.
    خداوند انشاء الله مارا یاری کند تا مراقب کلاممان باشیم زیرا همه میدانیم که در محضر خداوند برای هر کلمه که بر زبان میرانیم باید پاسخگو باشیم.
    در ضمن از مدیر سایت درخواست دارم که نظر مخالف را هم درج نمایند. مچکرم

  27. محمدی گفت:

    درود بر دکتر یزدانپناه

  28. فلانی گفت:

    په سیچه هموسو افشاگری نکردی؟ایسو که پستته وت اسن؟

دیدگاه شما