چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 22:51

انتصاب رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خودکنترلی از عوامل نظارتی است گفت : هدف حفاظت و اطلاعات در دادگستری نظارت و ارزشیابی برای اصلاح امور باشد.

به گزارش بویرنیوز، در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و دادستان مرکز استان، رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان معارفه شد.

حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان در این مراسم خودکنترلی در کنار  آموزه های دینی را یکی از عوامل نظارتی انسان بر خودش عنوان کرد و افزود: نظارت و خود کنترلی انسان بر خودش تقوی الهی محسوب می شود.

رئیس کل دادگستری استان در این مراسم در سخنانی خودکنترلی در کنار  آموزه های دینی را یکی از عوامل نظارتی انسان بر خودش عنوان کرد و افزود: نظارت و خود کنترلی انسان بر خودش تقوی الهی محسوب می شود.

نگین تاجی با اشاره به این نکته که نظارت درون سازمانی مورد تأکید امام علی (ع) در نامه 53 نهج البلاغه است، گفت: نظارت کارگزاران بر زیرمجموعه خودشان مورد تأکید امیر بیان حضرت علی (ع) است، علاوه بر آنکه بازرسی رفتار و عملکرد قضات بصورت مستمر مورد تأکید امام علی (ع) است ، به بازرسی پنهان نیز سفارش نموده که مهربانی در حق مردم است.

مقام ارشد قضایی استان شیوه بازرسی را از نکات مهم در موضوع حفاظت و اطلاعات بیان کرد و گفت: یکی از موارد مهم در بحث نظارت ، مربوط به حفاظت اطلاعات و نظارت و ارزشیابی است، شیوه بازرسی و تبیین انگیزه واقعی از نظارت و بازرسی، اصلاح مجموعه بوده و مچ گیری نیست.

وی افزود: هدف از بازرسی اصلاح مجموعه، و رفتار قضات و عملکرد قضایی آنها بر اساس یک کیفیت عالی است که در اصطلاح فرهنگ نظارت پذیری گفته می شود.

نگین تاجی در پایان گفت: هدف حفاظت و اطلاعات و نظارت و ارزشیابی در دادگستری در کنار همکاران برای اصلاح امور و ارتقای کیفیت کار است.

در این مراسم فرشید روشندل در حکمی از سوی عبدالهی رئیس حفاظت قوه قضائیه، به عنوان رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از تلاشهای آقای محمد ضیایی رئیس قبلی تقدیر و تشکر به عمل آمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317965
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    با آرزوی سلامتی و دعای خیر برای جناب آقای روشندل، به حق که یکی از خصوصیات ایشان اجرای عدالت واقعی است.
    جز به حق و عدالت حکم نمی کند.
    آرزوی پیشرفت روزافزون ایشان را دارم.

  2. فرهنگی گفت:

    با سلام خدمت رییس کل محترم دادگستری و دادستان معزز و تبریک به اقای روشندل اگر زودتر نیروهای خسته جابجا شوند گام مثبتی در حل مشکلات دادگستری و مردم حل خواهد شد.نخواهی که ضایع شود روزگار.به ناکاردیده مفرمای کار

  3. پیمان گفت:

    احسن به این انتصاب

  4. سید مهدی گفت:

    تبریک به مجموعه قضایی استان،
    جناب روشندل یکی از قضات هیاتی و پرورش یافته مسجد،

دیدگاه شما