چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 10:06

کنایه رسایی و یامین‌پور به لیست وحدت

سرانجام اصولگرایان پس از چند دور مذاکرات فشرده به لیست نهایی رسیدند. توافقی که چندان به مذاق برخی چهره‌های شاخص اصولگرایی خوش نیامده است.

بویرنیوز: سرانجام اصولگرایان پس از چند دور مذاکرات فشرده به لیست نهایی رسیدند. توافقی که چندان به مذاق برخی چهره‌های شاخص اصولگرایی خوش نیامده است.

مذاکرات با حضور نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری دنبال شد و پس از حل مشکل اصلی اختلافی، طرفین روی کلیات به توافق رسیده و در نهایت لیست نهایی تهیه و تدوین شد.

اکانت توئیتری منتسب به قالیباف هم خبر این لیست واحد میان اصولگرایان و جبهه پایداری را تایید کرد.

کنایه رسایی و یامین پور به لیست وحدت

همچنین حدادعادل و آقاتهرانی در نامه‌ای خطاب به مردم تهران درخصوص لیست واحد نوشتند:  نظر به مصلحت مهمی که در انتخابات مجلس یازدهم در وحدت نیروهای انقلابی نهفته است، «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» و «جبهه پایداری»، با وجود بعضی اختلاف نظرها، بر سر یک لیست واحد که در انتخابات روز جمعه دوم اسفند ماه نودو هشت، «لیست وحدت» نامیده خواهد شد، به توافق رسیدند. از همگان دعوت می‌کنیم با رای دادن به همه سی نفر این لیست، نقش موثر خود را در تشکیل مجلسی کارآمد و قوی ایفا کنند.

کنایه رسایی و یامین پور به لیست وحدت

به‌ دنبال اعلام وحدت جبهه‌پایداری با شورای ائتلافی جناح راست، نیروهای بدنه جبهه‌پایداری به این توافق واکنش نشان دادند و از توافق بر سر لیست واحد گلایه کردند.

کنایه رسایی و یامین پور به لیست وحدت

کنایه رسایی و یامین پور به لیست وحدت

همچنین جمعی از چهره های جوان اصولگرا در نامه ای به صادق محصولی (عضو ارشد پایداری) از این توافق انتقاد کردند:

در بخشی از این نامه آمده: سال‌هاست که بر روی دوش جامعه حزب‌الله، حزب خود و حتی این کانال را بنا کردید و در بزنگاه‌های مختلف با اندکی تفاوت سلیقه در هر مورد، افرادی که با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی آنها به جایگاهی در میان مردم رسیدید را مانند دستمالی استفاده‌شده به گوشه‌ای انداخته‌اید. هرچند که سالیانی است جز پوسته‌ای خالی چیزی از پایداری باقی نمانده؛ اما حالا پس از حذف آقای رسایی از لیست‌های اولیه و حذف کردن آقای یامین‌پور از لیست نهایی، دیگر نه جایی در جامعه حزب‌الله و نه لیاقت مدیریت این کانال را خواهید داشت. شانه ما بیش از این تحمل سواری دادن به نمک‌نشناسان سیاست‌ورز را ندارد، خانه‌ای دیگر برای خود بنا کنید!

تحولات اخیر در جناح راست و عقب‌نشینی طیف قالیباف و سنتی‌ها در برابر جبهه‌پایداری باعث شده لیست انتخاباتی اصولگرایان دستخوش تغییرات اساسی شود.

کنایه رسایی و یامین پور به لیست وحدت

برترین
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317121
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما