سه شنبه 29 بهمن 1398 - 21:54

مدارس شیفت عصر فردا (چهارشنبه) در یاسوج تعطیل شد

بویرنیوز– معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان ،فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شیفت عصر فردا چهارشنبه ۳۰ بهمن در شهر یاسوج تعطیل شد.

عزیز فیلی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا دلیل تعطیلی مدارس را روان سازی و مدیریت ترافیک و همچنین مسایل ایمنی دانش آموزان در آستانه سخنرانی همزمان نامزدهای انتخاباتی در نوبت عصر فردا چهارشنبه در شهر یاسوج عنوان کرد.

وی تصریح کرد: سخنرانی نامزدها تنها در شهر یاسوج به صورت همزمان است و در سایر حوزه های انتخابیه سخنرانی ها همزمان نیست.

برخی از شهروندان و اولیای دانش آموزان امروز در تماس های متعدد تلفنی با خبرگزاری جمهوری اسلامی از این مهم نگران بودند و خواهان اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسئولان امر برای ساماندهی این وضعیت شده بودند.

فیلی یاداور شد: تمامی تدابیر و تمهیدات لازم ترافیکی نیز برای سهولت در رفت وآمد و رفاه حال شهروندان در شهر یاسوج برای بعدازظهر چهارشنبه اندیشیده شده و از مردم نیز خواست نهایت همکاری را در این زمینه با پلیس و سایر دست اندرکاران امر داشته باشند.

قرار است چهار نامزد اصلی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های بویراحمد و دنا از ساعت ۲بعدازظهر فردا چهارشنبه بطور همزمان آخرین نطق انتخاباتی خود را انجام دهند.

در زمان ایراد سخرانی انتخاباتی توسط نامزدها بیشتر خیابان های شهر یاسوج بدلیل ازدحام جمعیت با ترافیک سنگین روبه رو می شد. اقدام شورای ترافیک استان در تعطیلی فعالیت مدارس شهر یاسوج در بعدازظهر روز چهارشنبه تحسین والدین دانش آموزان را در پی داشته است.

شهرستان های بویراحمد و دنا دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=317105
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما