شنبه 26 بهمن 1398 - 20:30

نامزد انتخابات گچساران: تاجگردون فردی نفوذی است که اصلاح طلبان هم قبولش ندارند!

کاندیدای انتخابات مجلس گفت: جناب نماینده گفته که با موتور گازی نیامده ام که حالا لکسوس سوار نشوم، اما ما افتخار می کنیم که در سطح این مردم و در کنار این مردم هستیم بنده معلم بوده و هستم و من نمی خواهم شکم خودم و فرزندانم از لقمه حرام پرشود و عدالت را سر ببرم.

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز همایش انتخاباتی حامیان سید قدرت الله حسینی پور کاندیدای حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در منطقه لیشتر برگزار شد.

سید قدرت الله حسینی پور؛کاندیدای انتخابات حوزه گچساران و باشت در جمع حامیانش در منطقه لیشتر گفت: اولا جناب نماینده به دلیل اینکه با مشکل اقبال عمومی مردم مواجه شده ،شروع به حاشیه سازی کرده است و به جای اینکه پاسخگوی عملکرد خودشان باشند شروع به حمله به بنده و خانواده بنده کرده اند بنده همه جبهه گیری کنم،اما معتقدم که برخی حرف های وی هم قابل پاسخ دادن هم نیست.

وی افزود:ما قبل از انتخابات جور دیگری وی را می شناختیم؛دیروز در همایش باشت جلسه باشکوهی تشکیل شد و رسم وعرف است وقتی کسی می خواهد از ویژگی های میزبان سخنی بگوید؛بایدمطرح شود،اولا مادر بزرگ بنده و مادر کی لهراسب باطولی دختر عمو هستند و این نوشته ها درفضای مجازی به دلیل ناآگاهی برخی ها است.

حسینی پور اظهار کرد: ما بیان کردیم‌ که کی لهراسب ارتش تا بن دندان مسلح رضاشاه را به زانو درآورد،ماهم معرفی کردیم که این فرد شجاع مقابل ارتش ۱۰هزار نفری قد علم کرد و البته ان زمان هم درگیری بین ایلات و طوایف معمول بود.

وی تصریح کرد:بنابراین یک‌ درگیری در منطقه پیش آمد بین شرایط ملوک الطوایفی که طبیعی بود و جناب کی لهراس هم مرد شجاعی بود و با طایفه باباامیرشیخی درگیری بوجود آمد و تعدادی نیز کشته شدند.

وی افزود:جناب نماینده گفته که با موتور گازی نیامده ام که حالا لکسوس سوار نشوم، اما ما افتخار می کنیم که در سطح این مردم و در کنار این مردم هستیم بنده معلم بوده و هستم و من نمی خواهم شکم خودم و فرزندانم از لقمه حرام پرشود و عدالت را سر ببرم.

حسینی پور افزود:وقتی شکم از حرام‌ پر شد در پی آن تبعیض و بی عدالتی و ظلم وستم می آید و معنا این است که مستضعفین را نمی بینند.

وی گفت:الان بازهم‌می گویم ما با شما در مبانی فکری اختلاف داریم و این موضوع باید پیگیری شود و اعتقاد دارم که تو نفوذی هستی به این دلیل که کد یابی می کنیم که “هستی” که بوده و یا کیست؟.

وی اظهار کرد:بنابراین ما شما را نفودی می دانیم و اگر نفوذی نیستید پس چرا کمتر آدم سالمی در مدیریت این استان مشغولند و تمامی امکانات این شهرستان در اختیارشماست و با ماشین بیت المال می آیند و از شما حمایت می کنند.

حسینی پور افزود:نه با مسئولین این شهرستان و باشت نه صحبتی کرده ایم و نه خدماتی خواسته ایم و مثل برخی مدیران شما نیستیم که از یاسوج با ماشین دولتی به خانه های مردم می روند و رای جمع می کنند.

وی تصریح کرد:اولا مطلقا هوای نفس در بنده نیست و نیامده ام که منم منم کنم و نیامده ام که برتری خودم را به ملت نشان دهم بلکه آمده ایم مبارزه با ظلم و بی عدالتی کنیم و بی عدالتی ها را از دست شما بگیریم و به این‌مردم صادقانه خدمت کنیم.

حسینی پور اظهار کرد:در این دو شهرستان فرمان شما مردم را خواهیم برد و اما نکته بعد برای آینده این است که طرح و برنامه داریم و در راستای توسعه و پیشرفت هر دو شهرستان درخدمت شما خواهیم بود.

وی افزود:یک نماینده را‌ پیدا کنید که شعار زنده باد مخالف من را اجرایی کرده باشد ،ما شرف و عزت مردم را می خواهیم ونوکری مردم‌ پایه و اساس کارماست وحق نداریم خودمان را مافوق مردم بدانیم.

حسینی پور گفت:مردم ولی نعمت ما هستند؛ امام فرمود که روحمان با کوخ نشینان عجین است و با کاخ نشینان مقابله داریم،چه اقداماتی انجام می دهید و کسی که برای یک همایش به آمریکا و با هزینه شخصی هم رفته است و بعد عنوان کنفراس خارجی را لقب می دهد،پس چرا اینطوری مردم رافریب می دهید؟.

وی افزود:اولا واقعا شان خودم را بالاتر می بینم که پاسخ بدهم چرا که کم و زیاد می گویید و بعد گفته است کاندیداها با بنده هستند که اگر راست گو هستی یک فرد را نام ببر و آن فردی که از شما ۹میلیارد خواسته رانام ببرید، این کاندیداها برای عزت و وحدت آمده اند و ما متاسفانه گرفتار تفکری شده ایم که شیوه عملکردی ایشان مانند “عمربن عاص بن وائل “ست و فرهنگ ما و اقتصاد ما را نشانه رفته است.

این کاندیدای انتخابات اظهار کرد: حتی این تفکر اصلاحاتی و با معیار اصلاحطلب وی را قبول ندارند و اینکه چرا قبول ندارند، چرا که ایشان نفودی هستند و همه را فریب داده و همه را دور زده است بعد برای خودش حرف می زند.

حسینی پور اظهارکرد:همه دارند به تو نه می گویند و تو داری قمپز در می کنی و به سختی ۳۰۰ماشین را به منطقه لار آوردی! و بعد هم با هلی شات منتشر کردی.

وی افزود:می دانم که چرا ناراحتی! وقتی قریب به ۳هزار ماشین در همایش ما در باشت جا می شود باید هم‌ناراحت بشوی و مردم تصمیم گرفته اند که تنها به این نوع تفکر خودت نه بگویند و این رگه‌ را قیچی کنند.

حسینی پور گفت: آمده ایم فقط و فقط در راستای منافع عمومی مردم و مستضعفین کار کنیم و انهم به یاری شما عزیزان.

وی تصریح کرد:ادم باید یک جاهایی عقل هم داشته باشد، تو نمیدانی نوبخت منفور این‌ملت است و وی دروغگو ترین فرد و خائن به این ملت است و این مصیبت ها را شما برای مردم بوجود اورده اید و به عنوان تحفه به محله سادات آورده اید.

حسینی پور در پایان گفت: مطمئن باشید چوب خدا بی صداست و ما شما را از صحنه خارج خواهیم کرد و بدانید دوران بزن و درو تمام شده است و باز هم بدانید که باید برای عملکردتان محاکمه شوید

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316946
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ای خدا این آدم فارسی صحبت کردن بلد نیست اومده به تاج گردون بد و بیراه میگع

  2. ناشناس گفت:

    جمعیت لار خیلی بیشتر از جمعیت دره باشت بود انصاف داشته باشید همانطور که انصافا نمیشود روی همایش ها وماشین ها حساب حتی ۳۰درصدی باز کرد ببینیم بدنه مردم که در همایش ها شرکت نمیکنند به کی رای بدن. میدانی از دره باشت تا جاده اصلی فوقش ۴کیلومتره واینطور که شما میگید اگر ماشین ها از دره باشت تا جاده را پر کرده اند یعنی تقریبا در هر متر یک ماشین جا میگیرد درصورتیکه طول ماشین ها بیش از ۲متر است

  3. خدمتگزار مردم گفت:

    جناب آقای حسینی در اینکه شما مرد شریف پاک دست وصدای خفه شده مظلومین هستید شکی نیست حق در نهایت پیروز است. مردم داری و مردم سالاری ریشه در وجود شما دارد.انشاالله امسال مردم آگاه هستند و هیمنه ی قدرت های مافیایی را خواهند شکست .همین مردم به کسانی که رای دادند تا فخر فروشی کنند. انشاالله با انتخاب افراد شایسته ای مثل شماها آنها را در روز دوم اسفند با حضور در پای صندوق های رای به زیر خواهند کشید و به زباله دان تاریخ خواهند سپرد. امروز صدای ملت رسا و کار ساز است .گروهی که در گوش خود پنبه فرو کرده اند این صدا را دوم اسفند خواهند شنید .به امید مجلسی انقلابی و دلسوز و خدمتگزار مردم .

  4. ازحامیان تاجگردون گفت:

    سید قوریت به اندازه ی نخنه جا بنه سی حق الناس سی جواب دادن صبا پس صبا قوربون جدت برم

  5. مرتضی گفت:

    حقا که راست می گوید،درود من را از راه دور بپذیر،،،تاج گردون آدم ….

  6. رجب گفت:

    با سلام اگر تاجگردون از دور انتخابات کنار رود من یکی دعاگو ی شما هستم.

  7. ناشناس گفت:

    سلام بر حسینی خرزی شیرم

  8. هم استانی گفت:

    احسنت بر حسینی عزیز عین واقعیت را گفتی اگر اصلاح طلبان قبولش داشتند در گچساران اعلام حمایت می کردند چون در تهران اصولگراست و از پل پریم به این طرف اصلاح طلب خود را می داند و در کل فصول گراست.

دیدگاه شما