جمعه 18 بهمن 1398 - 22:16

امام جمعه گچساران: به شورای نگهبان اعتراض داریم برخی از افراد نباید تایید می‌شدند

امام جمعه گچساران با بیان اینکه انتقاد داریم اما بی احترامی نمی‌کنیم گفت: از شورای نگهبان خواهش داریم که صلاحیت افراد را بررسی کنند و قانونی و شرعی عمل کنند.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوایی الهی، پرهیز و اجتناب از گناهان گفت: تقوا راه رسیدن به خدا و سعادت است.

وی با اشاره به دیدار جمعی از مردم با مقام معظم رهبری گفت: رهبری در این دیدار به چند نکات اشاره داشتند که یکی از آن بیانات موضوع انتخابات است.

حجازی گفت: رهبری بیان داشتند که دشمن به روش‌های مختلف تلاش می کند که انتخابات ما را کمرنگ جلوه دهد.

وی اذعان کرد: دشمن به روش‌های مختلف حیله گری و فتنه انگیزی می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و یا اینکه حضورشان کمرنگ باشد.

حجازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین و به عنوان جانشین  امام زمان (عج) دستوری فرمودند که همگان باید به آن توجه داشته باشیم.

امام جمعه گچساران ادامه داد: رهبری فرمودند هر کسی که به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند و رای دهد.

وی ادامه داد: رهبری در فراز دیگری راه را ترسیم نموده و بیان داشتند باید فردی را برای مجلس انتخاب کرد که مومن و اشتهار به تقوا داشته باشد.

حجازی گفت: رهبری بیان داشتند، مردم منطقه آن شخص را بشناسد و به عنوان انسان مومن با تقوا به آن رای دهند.

خطیب جمعه گچساران افزود: رهبری فرمودند به شخصی رای دهید که اهل تقوا باشد.

وی ادامه داد: گاهی اوقات برخی از مردم می‌گویند که ما  نمی‌دانیم به چه کسی رای بدهیم که رهبری در این باره می‌فرمایند به انسان مومن و با تقوا و انقلابی رای دهید.

امام جمعه  گچساران اذعان کرد: به شخصی رای دهید که مومن، باتقوا و انقلابی باشد نه به کسی که تنها در شعار انقلابی و عملا با انقلاب دشمنی می‌کند‌.

حجازی عنوان کرد: رهبری می‌گویند به کسی که شجاع، انقلابی بوده و برای حل مشکلات مردم روحیه جهادگری داشته باشد رای دهید.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: رهبری بیان می‌دارند به شخصی که کارآمد است و بتواند برای مردم کاری کند و عملا مشاهده شود  و به کسی که اهل عدالت باشد و مردم وی را عادل بدانند رای دهید.

وی ادامه داد:  رهبری بیان دارد به فردی که از سخن گفتن بر ضد قدرت خارجی هراس دارد لایق نمایندگی مردم با عزت و معتقد و شجاع ایران نیست.

حجازی عنوان کرد: رهبری در دیگر فراز بیان می‌دارند کسی که نمی‌تواند به شناخت کامل برسد از راهنمایی و مشورت افراد بصیر و مورد اعتماد استفاده کند.

امام جمعه گچساران اذعان کرد: رهبری می‌فرمایند شخصی را انتخاب کنید که بتواند راه نفوذ را ببندد.

حجازی با بیان اینکه برخی‌ها گفته‌اند بگذارید که انتخابات آزاد آزاد باشد، ادامه  داد:  هر چیزی باید یک معیاری داشته باشد همه کشورهای جهان در بحث مدیریت کشورها معیارهایی دارند، مگر می شود ما هیچ معیاری نداشته باشیم.

وی  با بیان اینکه رهبری می‌فرمایند این‌گونه حمله به شورای نگهبان صحیح نیست، گفت: ما  به شورای نگهبان انتقاد داریم چرا که شورای نگهبان معصوم نیستند ما هم انتقاد داریم و صریح هم می‌گوییم در برخی از نقاط کشور یا به همین دلیل سخنرانی که شد اجازه بدهید مردم آزاد باشند و ما هم قهر نمی‌کنیم این بدان معنا است که یعنی قهر کنید.

حجازی ادامه داد:  بعد از این گونه سخنرانی‌ها، بیانیه‌ای صادر می شود که ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

امام جمعه گچساران افزود: در سطح کشور نیروهای انقلابی، متدین و ولایت مدار در جاهایی از کشور از شورای نگهبان گله مند هستیم و یقینا به وظیفه در برخی از موارد درست عمل نکردند.

وی گفت: ما اعتراض داریم اما بی احترامی و توهین نمی‌کنیم و از صندوق آرا قهر نمی‌کنیم حرف اشتباهی است چرا که ما تابع ولایت فقیه هستیم.

امام جمعه گچساران ابراز کرد: باز هم از شورای نگهبان خواهش داریم که صلاحیت افراد را بررسی کنند و قانونی و شرعی عمل کنند.

حجازی اذعان کرد: با کسانی که شورای نگهبان را  می‌کوبند مخالف هستیم اما انتظار داریم شورای نگهبان بار دیگر صلاحیت افراد را در سطح کشور بازبینی کنند.

وی ادامه داد: برخی از افراد نیروی انقلابی، مومن و متدین نیستند آنها تأیید شدند که ما در اینجا به شورای نگهبان اعتراض داریم برخی از افراد نباید تایید می‌شدند که شورای نگهبان در اینجا اشتباه کرده است.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: رهبری چقدر در مورد فتنه و به صراحت در مورد فتنه  88 صحبت کرده است  و ما انتظار داریم که این آقایان یک بار فتنه ۸۸ را محکوم کنند.

منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316536
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خوش بحال شما که بهترین نماینده کشور را دارید وباید برای رای دادن به او سراز پا نشناسید

  2. دلسوز گفت:

    می دونم :ناراحت نشو این بار هم نه گفتن مردم وشورای محترم نگهبان به خواسته های غیر منطقی جنابعالی عذابت میده

  3. ناشناس گفت:

    ههههههه خخخخخ

  4. گچساران گفت:

    امام جمعه محترم شما سمت تون امام جمعه س ن بیشتر ن کمتر ، ما مردوم گچساران خوشحال میشیم شما در امور سیاسی و تایید صلاحیت کاندید ها دخالت نکنید ، تا همیشه تیتر اول خبرها اسم شما و دخالت بی مورد شماس مردم خودشون عاقلن بالغن میدونن ب کی رای بدن

دیدگاه شما