شنبه 12 بهمن 1398 - 16:35

آيا استانداري کهگيلويه و بويراحمد در برخورد با تخلفات انتخاباتي صداقت دارد؟

بیش از ۴۰ فقره تخلفات انتخاباتی در شهرستان ها انجام شد که بیشترین تخلفات در گچساران بوده است، سیاست دادستانی ها ایجاد مشارکت بالا و شور و نشاط در انتخابات بوده است، برخی ‌کاندیدا ها را با ارسال پیامک و همچنین دیدارهای رودررو دعوت به آرامش کردیم و تذکر داده شد.

به گزارش بويرنيوز، اين بخشي از سخنان دادستان مرکز کهگيلويه و بويراحمد در خصوص تخلفات رخ دادخ انتخاباتي در استان بود و طبق آمار اعلامي بيش از نيمي از تخلفات صورت گرفته تنها در يک شهرستان رخ داده است.

آنچه موضوع را جالب ميکند اين است که در دو شهرستان گچساران و باشت با هيچ مسئولي برخوردي نشده و اگر هم شده اطلاع رساني نشده است و اين در حالي است که مديران اين شهرستان که تصاوير آنها هم نزد رسانه ها موجود است در ميتينگ هاي انتخاباتي شرکت فعالانه دارند.

امروز در حالي معاون سياسي استاندار مجددا از نترس بودن خود و استاندار مي گويد و از عزل بخشدار مارگون صحبت مي کند که تا کنون هيچ اقدام جدي و بازدارنده اي در تخلف دار ترين شهرستان استان انجام نداده اند.

هيچ کس مدافع حمايت از متخلفان نبوده و نيست اما استان کهگيلويه و بويراحمد تنها محدود به شهرستان بويراحمد و دنا نيست، عدالت و انصاف در همين آمار دادگستري حکم مي کند برخوردهاي بازدارنده و مهم در ساير شهرستان ها نيز انجام شود و به عرض مردم هم برسد و اگر اولويت را به تعداد تخلفات بدهيم بايد از گچساران شروع کنيم(که البته درست آن رصد و برخورد با تخلفات به صورت همزمان و موثر در همه شهرستان ها است)

به گزارش بويرنيوز، خوب است استانداري کهگيلويه و بويراحمد به مردم توضيح بدهد اولا آيا به نسبت وقوع جرائم در شهرستان ها برخورد انجام داده است، اگر جواب آري است پس چرا تنها بر روي برکناري يک مدير در بويراحمد مانور داده مي شود؟آيا مخاطبان و مردم فکر نمي کنند بويراحمد و دنا داراي عمده ترين تخلفات است در حاليکه طبق آمار دادگستري اينچنين نيست!

مردم با اين دست شعارهاي خوش و آب و رنگ مجموعه استانداري مدتي است آشنا هستند!، تنها اميد مردم به همان دستگاه قضا و دادگستري است کما اينکه تاکنون هم عادلانه و منطقي در همه شهرستان هاي استان به جرائم انتخاباتي ورود کرده است و برخوردهاي خوب و قاطعانه اي هم انجام داده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316451
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما