شنبه 12 بهمن 1398 - 11:39

قابل توجه نامزدهاي انتخابات کهگيلويه و بويراحمد/قرار نيست شق القمر کنيد پس وعده دروغ ندهيد!

اين روزها شاهد نطق هاي انتخاباتي گرم و پرشور نامزدهاي انتخابات کهگيلويه و بويراحمد در مراسمات مختلف هستيم.

به گزارش “بويـرنيـوز”،‌ نامزدهاي انتخاباتي حوزه هاي سه گانه کهگيلويه و بويراحمد آنچنان در سياه نمايي و عدم وجود عزت و آبرو و اقدام عمراني در شهرهاي استان مي گويند که گويي تاکنون نظام تعطيل بوده و هيچ تلاشي براي رفاه مردم انجام نشده است.

همه ما معتقديم هستيم استان کهگيلويه و بويراحمد با ضعف هاي زيادي روبرو است، و با قابليت هايي که دارد حق و جايگاهش اين نيست،‌اما بي عزت دانستن شهرستان هاي مختلف و ناديده گرفتن اقدامات عمراني و توسعه اي درست و اخلاقي نيست.

اگر مايل به اخلاق هستيد خب بهتر و منطقي تر آن است که در کنار ضعف ها از قوت ها و اقدامات خوب هم بگوييد.

نقد و تخريب بدون ارائه راهکار ارزشي ندارد، اين ضعف بزرگي است، اگر صرفاً از سياست نقادي را ياد گرفته ايد که آن را همه به خوبي مي دانند و حتي عادي ترين شهروند هم از شما بهترش را بلد است اما اگر واقعاً خود را شايسته لباس نمايندگي مي دانيد بايد وراي نقادي هاي تند و تيز براي مردم راهکار بياوريد و از کلي و مبهم گويي بپرهيزيد.

از طرفي بعضاً وعده هايي از سوي نامزدها داده مي شود که گويي قرار است ظرف 4 سال استان را گلستان کنند، اگر کمي منطق، سياست و اقتصاد بلد باشيد بايد بدانيد محروميت هاي الان حرف 1 سال و 4 سال نيست که شما بتوانيد در 4 سال آنرا مرتفع کنيد، رنج مديريتي و اقتصادي در اين استان تاريخي است و حل آن هم زمانبر، بهتر است صادقانه به مردم بگوييد تمام توان و تلاش را در برداشتن چهره محروميت ميکنيد، اينکه وعده اصلاح همه امور را مي دهيد به دروغ بيشتر شبيه است!

نکته آخر اينکه مردم هميشه بهترين قاضي هستند، آنها حاغظه قوي و خوبي دارند سعي نکنيد با فريب و دروغ به دنبال جلب آراي مردم باشيد که دير يا زود هزينه اقدامات نسنجيده تان را خواهيد داد.

بويرنيوز، به زودي تحليل هايي از انتخابات و نمايندگان در حوزه هاي سه گانه انتخاباتي کهگيلويه و بويراحمد را به مخاطبان فرهيخته و مردم عزيز استان عرضه مي کند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=316442
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما